تهران-ایسکانیوز: نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور ایران از نظر صلح و دوستی با وفاترین کشور دنیا است. بنابراین آمریکا می داند که هر چه از مبداء، مقصد و مسیر تهران عبور کند به نفع دنیا خواهد بود.

عابد فتاحی، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص حذف شدن نام ایران و حزب الله لبنان از لیست های تروریستی آمریکا به ایسکانیوز گفت: رفتار سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجه به نفع کشورمان تمام خواهد شد. آمریکا متوجه شده است که تنها کشور از نظر ارزش  دوستی، امنیت و اقتدار در خاورمیانه ایران است.
فتاحی در ادمه افزود: اکثر کشورهای عربی و غربی با داعش همراه بودند، اما فرماندهان نظامی ایران چه به شکل معنوی  چه به شکل نظامی ضد تروریست عمل کردند و ایران همراه با کشورهای سوریه، لبنان، عراق و یمن  است که توانسته جلوی تکفیری ها و گروهک های تروریستی را بگیرد.
فتاحی تصریح کرد: آمریکا واقف است که دوستی با ایران، کشوری که دارای تمدن و فرهنگ غنی است به اندازه دوستی با  کشورهای منطقه ارزش بیشتری دارد. همچنین آمریکا متوجه شد که جمهوری اسلامی ایران با توان علمی به دنبال انرژی هسته ای است نه چیز دیگر و انشالله در مذاکرات هسته ای به نتایج مثبتی خواهیم رسید.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: کشور ایران از نظر صلح و دوستی با وفاترین کشور دنیا است. بنابراین آمریکا می داند که هر چه از مبداء، مقصد و مسیر تهران عبور کند به نفع دنیا خواهد بود همچنین من به عنوان نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با صراحت بیان می کنم که اگر ایران در خاورمیانه نبود خاورمیانه به یک ویرانه تروریستی تبدیل می شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با فرماندهان نظامی هوشمند و با قدرت خود مانند سردار قاسم سلیمانی توانسته است خاورمیانه را از چنگال تروریست ها نجات دهد و همه این ها نشان دهنده فکر، اندیشه، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. در آینده ممکن است روابط تهران- واشنگتن افزایش پیدا کند و ما می توانیم در دنیا اقتدار و عزت خودمان را نشان دهیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: من بعد از 36 سال دولت تدبیر و امید را دولتی قانونمند و همراه با ولایت فقیه می دانم و مدیریت سیاست خارجی دولت روحانی را ارزنده، با ارزش و موفق می بینم.
کد خبر: 242424

وب گردی

وب گردی