تهران-ایسکانیوز: اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه در سفری غیررسمی و به منظور دیدار با خانواده خود وارد کرمان شد و در آغاز این سفر با حضور در منزل امام جمعه کرمان با آیت الله سید یحیی جعفری دیدار و گفت و گو کرد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به نام گذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همه باید در این زمینه کمک کنند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود محورهایی را مشخص و از جمله بر تولید داخلی تاکید کردند و این که مردم کالای داخل کشور را مصرف کنند.

جهانگیری گفت: مردم باید تشویق شوند کالای داخلی را مصرف کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه سال بهار فاطمی و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال 94 برای ملت بزرگ ایران سالی سرشار از موفقیت و برکت باشد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین درگذشت نوه امام جمعه کرمان و همسر ایشان را که چندی پیش بر اثر سانحه رانندگی به رحمت ایزدی پیوستند، تسلیت گفت و برای آنان طلب مغفرت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در این دیدار گفت: من از همه دولت ها حمایت کرده ام و از دولت جناب آقای روحانی نیز که در زمینه های مختلف گام های بلندی بر می دارد حمایت و برای موفقیت این دولت در حل مشکلات دعا می کنم.

آیت الله سید یحیی جعفری با اشاره به نام گذاری سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب افزود: امیدواریم جلوه ای دیگر از همدلی و همزبانی را در سال جاری شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: با توجه به این که امسال انتخابات را در پیش داریم نام گذاری خردمندانه و مدبرانه امسال از سوی مقام معظم رهبری می تواند بستر مناسبی را برای وفاق و همدلی گروه های مختلف در جامعه فراهم سازد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار نوروزی حضور داشتند.

معاون اول رییس جمهوری آخرین بار بهمن ماه 93 برای افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی به استان کرمان سفر کرد.

وی برادر دو شهید محمد و یعقوب جهانگیری است و در این سفر با مادر بزرگوار شهیدان جهانگیری و اعضای خانواده خود دیدار می کند.

شهید محمد جهانگیری اوایل جنگ در منطقه هویزه به همراه شهید چمران در جنگ های نامنظم شرکت کرد و آبان سال 59 و در منطقه سوسنگرد به شهادت رسید.

شهید یعقوب جهانگیری نیز در سپاه پاسداران بافق بود و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: 243769

وب گردی

وب گردی