تهران-ایسکانیوز: ولیعهد عربستان، امیر قطر، رییس امارات متحده عربی، پادشاه اردن و رییس دفتر حماس در پیام های جداگانه ای به رییس جمهوری، درگذشت والده وی را تسلیت گفتند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام امیر مقرن بن عبدالعزیز آل سعود آمده است: صادقانه ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را ابراز می دارم. از خداوند متعال مسئلت دارم که ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار داده و در بهشت سکنی دهد.

همچنین امیر و نایب امیر قطر در پیام‌های جداگانه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی، رییس جمهوری، درگذشت والده وی را تسلیت گفتند و از خداوند منان رحمت واسعه و غفران الهی را برای آن مرحومه مسالت کردند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی در این پیام‌ها به رییس جمهوری تسلیت گفتند و برای او سلامتی و برای دولت و ملت ایران موفقیت آرزو کردند.

شیخ خلیفه بن زاید، شیخ محمد بن راشد و شیخ محمد بن زاید رییس امارات متحده عربی، نایب رییس، نخست وزیر و حاکم دوبی و ولیعهد ابوظبی نیز در پیام های جداگانه ای، با ابراز تسلیت به رییس جمهوری، برای ایشان سلامتی و برای دولت و ملت ایران موفقیت آرزو کردند.

عبدالله دوم پادشاه اردن نیز در پیام خود، ضمن تسلیت درگذشت والده ایشان، برای رییس جمهوری سلامتی و برای ملت ایران موفقیت آرزو کرده است.

خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در تماسی تلفنی با رییس جمهوری، درگذشت والده ایشان را تسلیت گفت و رحمت واسعه الهی برای آن فقیده سعیده و صبر و اجر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسالت کرد.
کد خبر: 243937

وب گردی

وب گردی