ایسکانیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی میان آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر و اورژانس وجود ندارد، گفت: اورژانس همه بیمارستان‌ها موظف به پذیرش بیمه‌ای همه بیماران آمبولانس‌های هلال احمر هستند.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه مراسم خاکسپاری والده رئیس جمهور، درباره گلایه برخی از بیماران مبنی بر اینکه تعدادی از مراکز درمانی از مصدومان انتقالی آمبولانس‌های هلال احمر، وجه دریافت می‌کنند، گفت: این ایراد به برخی مسئولان وارد است که باید هماهنگی‌های خود را بیشتر کنند. به عبارتی اگر هماهنگی میان اورژانس و هلال احمر به خوبی انجام شود، مردم دیگر به زحمت نمی‌افتند.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی میان آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس وجود ندارد، گفت: اورژانس همه بیمارستان‌ها موظف‌اند بیماران انتقالی به وسیله آمبولانس‌های هلال احمر را نیز مانند بیماران انتقالی اورژانس پذیرش کنند و طبیعی است که اگر بیماری، بیمه نباشد باید بلافاصله در بیمارستان بیمه شود، البته بیشتر مردم از خدمات بیمه‌ای بهره مند هستند و لذا نباید مشکلی وجود داشته باشد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، هاشمی همچنین با تشکر از خدمات همه امدادگران گفت: امیدوارم سطح ارائه خدمات در میان همه نیروهای امدادرسان از جمله هلال احمر، پلیس، اورژانس، آتش نشانی و ... تا حدی باشد که مردم رضایت کامل داشته باشند.
کد خبر: 243964

وب گردی

وب گردی