ایسکانیوز: رئیس پلیس اینترپل ناجا با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خدمت پلیس در جهت ایجاد امنیت را عبادت در راه خدا دانست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود رضوانی با حضور در شهرستان ساوجبلاغ ضمن بازدید از ایستگاه نوروزی شهر هشتگرد در ستاد انتظامی این شهرستان حضور یافته و پس از برگزاری نماز جماعت طی سخنانی در نمازخانه ستاد ساوجبلاغ، خدمت پلیس را برای برقراری نظم و امنیت یک عبادت خواند و اظهار داشت: کاری که ما در نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت کشور انجام می‌دهیم عبادت است و نه تنها در دین مبین اسلام بلکه در کلیه ادیان بر این امر تاکید شده است.

سردار رضوانی افزود: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظم و امنیت در جهان بسیار مقتدر است و این اقتدار بر اساس اتکای دینی ما است.

رئیس پلیس اینترپل ناجا گفت: دشمن در صدد است امنیت را به هر نحوی که شده از ما صلب نماید همانطور که در کشورهای همسایه ما موفق شده ولی ملت ما بر اساس اتکایی که به معنویت دینی و ولایت دارد بحمدالله تاکنون این نقشه شوم دشمن تحقق نیافته و نخواهد شد.

در ادامه سردار رضوانی از کلانتری‌های کوهسار و هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ بازدید نموده و در سخنان خود تاکید بر حفظ اقتدار پلیس داشته و افزود: اگر اقتدار پلیس به نحو مطلوب حفظ گردد، احساس امنیت و رضایتمندی نیز در وجود مردم شکل خواهد گرفت و با توجه به نامگذاری سال به نام سال دولت و ملت، سرآغاز تعامل و همبستگی نیروی انتظامی و مردم در جهت آرمان های انقلاب اسلامی بوده و جامعه‌ای به دور از هر گونه آلودگی و ناپاکی‌ها خواهیم داشت.
کد خبر: 244061

وب گردی

وب گردی