ایسکانیوز: معاون امداد و نجات استان قزوین از امدادرسانی به 194 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک در ایام نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، حکمت ا… هاشمی در حاشیه سرکشی به پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای سیار و ثابت گفت: جمعیت هلال احمر استان قزوین همانند سنوات گذشته در ایام نوروز با وجود پایگاه های ثابت امدادی و استقرار پایگاه های سیار جاده ای و کوهستانی به ارائه خدمات امدادی به هموطنان می پردازد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز 4 فروردین، تعداد 255 نفر نیروی عملیاتی بکار گرفته شده که تا به حال به 642 نفر از آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای و خدمات حضوری، امدادرسانی کرده‌اند و 194 نفر از آنان مسافران گرفتار در برف و کولاک نوروزی بوده‌اند.

هاشمی همچنین تصریح کرد: در مجموع 96 تیم عملیاتی به محل حوادث اعزام شده که در نتیجه آن 40 نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شده و 32 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: نیروهای امدادی تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان آماده خدمت رسانی به مسافران و رانندگان در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین هستند و از مردم انتظار داریم در صورت نیاز به خدمات جمعیت هلال احمر با شماره تلفن 112 تماس بگیرند.
کد خبر: 244167

وب گردی

وب گردی