ایسکانیوز: وزیر دادگستری گفت: امیدواریم با توجه به اقدامات مراقبتی پیش بینی شده در سال جاری، در نرخ بیمه‌ها تغییری ایجاد نشود و هموطنان عزیز نسبت به تجدید بیمه نامه‌های خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نرخ دیه در سال 1394 را اعلام کرد.

وزیر دادگستری گفت: با اعلام موافقت رییس قوه قضاییه، دیه کامل یک مرد مسلمان در ماههای غیر حرام 165 میلیون تومان تعیین شد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته و در ماههای حرام نیز یک سوم این مبلغ، به میزان کل نرخ دیه افزوده می‌گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به نرخ دیه تعیین شده، کاهش تلفات در سال گذشته و نیز اقدامات مراقبتی پیش بینی شده در سال جاری، در نرخ بیمه ها تغییری ایجاد نگردد و هموطنان عزیز نسبت به تجدید بیمه نامه های خود اقدام کنند.

پورمحمدی همچنین افزود: از هموطنان عزیزی که بنا به هر دلیلی تا کنون از خدمات بیمه شخص ثالث استفاده نمی کرده اند می خواهیم تا با مراجعه به شرکتهای بیمه گر، هرچه سریعتر نسبت به دریافت بیمه نامه خود اقدام کرده و این شرکتها را در ارایه خدمات مناسب به آسیب دیدگان احتمالی یاری نمایند.
کد خبر: 244294

وب گردی

وب گردی