ایسکانیوز: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بالاترین افتخار نیروی انتظامی را اعتماد مردم دانست.

سردار "حسین اشتری" صبح امروز با حضور در مراسم آغاز مرحله دوم اجرای طرح نوروزی پلیس در استان قزوین اظهار داشت: به دلیل همدلی و ارتباط خوب مسئولان دستگاههای استانی و خدماتی که در مدت مدیریت سردار "میرحیدری" با روحیه‌ای جهادی شاهد هستیم، اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم در سال 94 نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری شعار سال یعنی دولت و ملت ، همدلی و همزبانی ، باعث خیر و برکت و اتحاد هرچه بیشتر در کشور شود که حتما هم ، چنین خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز بالاترین افتخار نیروی انتظامی اعتمادی است که مردم به این نیرو دارند افزود: امیدواریم با تکیه بر این سرمایه اجتماعی ، هر روز بیشتر از گذشته بتوانیم در جهت استقرار نظم و امنیت و افزایش احساس آسایش و امنیت مردم ، که اجرای طرح نوروزی نیز در این راستاست ، گام برداریم.

فرمانده ناجا همچنین گفت: با اقدامات شایسته‌ای که در سال گذشته صورت گرفت، شاهد کاهش تلفات جانی به میزان یک هزار و 200 نفر بودیم که این افتخار بزرگی برای نیروی خدوم انتظامی و سایر دستگاههای دولتی است.

سردار اشتری خدمت به مردم را بهترین راه مبارزه با آمریکا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: در ایامی که تقریبا همه مردم نزد خانواده هایشان مشغول انجام مراسم مختلف عزاداری ، زیارت و مسافرت هستند ، دستگاههای امدادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم‌اند و ما خدا را شاکریم که در موقعیت و زمانی هستیم که در کشور متعلق به امام زمان که در راس آن مقام معظم رهبری سکاندار هستند، خدمت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم ، امروز بالاترین عبادت است افزود: از دستگاههای مختلف خدماتی و فرهنگیان که جزو بهترین همکاران ما در قالب بازرسان نامحسوس هستند و به ویژه از صدا و سیما که به صورت منظم و مرتب تلاشهای خادمان مردم را به ملت شریف اطلاع‌رسانی می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با توصیه به مسافران برای رعایت قوانین ترافیکی و همکاری با پلیس راه و دستگاه‌های امدادی برای سپری کردن ایام تعطیلات بدون تلخکامی ، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به شعار "آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق ، قانون و نظم عمومی " تا پایان تعطیلات در قرارگاه نوروزی و تا پایان سال ، آماده خدمت به مردم عزیز است.
کد خبر: 244453

وب گردی

وب گردی