ایسکانیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران شب گذشته و همزمان با بازدید از جشنواره نوروزی عطر یاس با دادن نمره قبولی به این جشنواره گفت: نقطه قابل توجه ویژه برنامه عطر یاس برج میلاد اجرای برنامه‌های آیینی و مذهبی مناسب با ایام دهه فاطمیه در نوروز بوده است و گردشگران نوروزی استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشته‌اند.

سردار مرتضی طلایی شب گذشته (5 فروردین) با حضور در برج میلاد تهران از ویژه‌برنامه "عطر یاس در نوروز" یادمان ملی ایرانیان بازدید کرد و افزود: شعار امسال ویژه‌برنامه‌های گردشگری شهر تهران "تهران را ببینیم" و "تهران را دوست دارم" است که با توجه به این نکته انتخاب شده‌اند که می‌بایست همه شهروندان برای سربلندی و آبادانی شهر تلاش کنند و همه دست در دست هم کاری کنیم که شهر تهران نمونه و الگویی برای شهرهای دیگر کشور باشد و همچون نگینی ارزشمند بدرخشد.

مرتضی طلایی در ادامه با تقدیر از عملکرد مجموعه برج میلاد در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی و برپایی ویژه‌برنامه عطر یاس در نوروز گفت که این ویژه برنامه که در 6 سرا و با بخشهای گوناگون ویژه تمامی اعضای خانواده طراحی و اجرا شده است نمره قبولی می‌گیرد.

وی افزود: حرکت رو به جلو و همه‌جانبه‌ای در ابعاد گوناگون این برنامه مشهود است و امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت این مجموعه باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: نقطه قابل توجه ویژه‌برنامه عطر یاس در نوروز اجرای برنامه‌های آیینی و مذهبی بوده است که مورد توجه حجم کثیری از بازدیدکنندگان قرار گرفته که به این مفهوم است که مردم ما به برنامه‌هایی با محتوای غنی و با کیفیت مذهبی گرایش دارند و دشمنان که فکر می‌کنند مردم به برنامه‌های مذهبی و ملی رغبتی ندارند، مردم شریف ایران را نشناخته‌اند.

وی توضیحات خود را اینگونه کامل کرد: مردم ایران مردمی متدین، با ایمان و دیندار هستند و همانطور که می‌بینید به برنامه‌های ویژه‌ای که در برج میلاد به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اجرا شده توجه ویژه کردند و رضایتمندی در گفتار و رفتار آن‌ها مشهود است.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، جشنواره نوروزی "عطر یاس در نوروز" برج میلاد تا پایان 14 فروردین با اجرای ویژه برنامه‌های گوناگون میزبان شهروندان و گردشگران نوروزی پایتخت است.
کد خبر: 244455

وب گردی

وب گردی