تهران-ایسکانیوز: در پی نامگداری سال 1394 توسط مقام معظم رهبری، بعنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اظهار نظری این نامگذاری را اقدامی حکیمانه و فوق العاده هوشمندانه نامید. وی همچنین افزود:



نامگذاري مقام معظم رهبري براي سال ١٣٩٤ بسيار حكيمانه و در عين حال فوق العاده هوشمندانه است. بنظر اينجانب اين پيام يكي از دور انديشانه ترين رهنمود هاي ايشان است. اهميت اين امر وقتي بيشتر روشن مي شود كه از منظر فضاي سياسي جهاني و تعاملات بين المللي و مخاطرات پيش رو وضرورت هاي تداوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور به آن توجه شود.

شرايط منطقه و جهان و مطامع و آتش افروزي هاي جديد وشيطنتهاي دشمنان اسلام و ايران و ضرورت حفظ و تداوم آرامش و امنيت ملي در منطقه پر آشوب خليج فارس ايجاب مي كند تا وحدت و همزباني ملي و همدلي با دولتي كه در جبهه هاي مختلف داخلي و خارجي براي توسعه و آباداني و سرافرازي و سرآمدي ايران تلاش مي كند و برنامه جدي دارد ،به عنوان يك ضرورت حياتي مورد توجه ملت و دولت قرار گيرد. بنظر مي رسد در شرايط بسيار حساس سياسي داخلي و بين المللي توجه جدي به اين پيام و كاربرد آن در محافل سياسي داخل كشور زمينه اختلاف افكني بين ملت و دولت را از بين خواهد برد. بر سياسيون است تا با تحمل آراي مخالف نظر خود، به رشد و توسعه سياسي ايران كمك كنند و حركت هاي خود را بر اصل تحقق وحدت ملي براي هم افزايي قدرت ايران با كاربست همدلي و هم زباني ملي هماهنگ و تنظيم كنند. حفظ آرامش و تداوم امنيت ملي ايران خواسته آحادواقشار و اقوام مختلف ايران است . اكنون همه مي دانند بستر توسعه اقتصادي و آباداني ايران امنيت و وحدت ملي است .نعمتي كه بايد با هوشياري و بيداري ملت و دولت همچون جان خويشتن از آن نگاهباني و پاسداري كنيم و از هواداران كوي امنيت و ارامش اين مرزو بوم باشيم:
مراعهدي است با جانان كه تا جان در بدن دارم
هواداران كويش را چو جان خويشتن دارم.
کد خبر: 244463

وب گردی

وب گردی