ایسکانیوز: فرمانده نیروی انتظامی گفت: با وجود افزایش سه درصدی سفرهای نوروزی 94 نسبت به مدت مشابه، شاهد کاهش هشت درصدی سوانح جاده ای در این ایام بوده ایم.
فرمانده ناجا از کاهش سوانح جاده ای باوجود افزایش سفرهای نوروزی خبر داد
سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از راه های استان قزوین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تلاش پلیس، نیروهای امدادی و همکاری مردم موجب کاهش سوانح جاده ای در کشور شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از رسانه ها بویژه صدا و سیما گفت: اطلاع رسانی مناسب هشدارهای پلیسی در کاهش حوادث جاده ای نقش تاثیر گذاری داشته است.

سردار اشتیری با اشاره به پایان دور نخست سفرهای نوروزی و آغاز مرحله دوم این سفرها، از رانندگان خواست تا با همکاری با پلیس و رعایت نکات ایمنی سفری ایمن و بی خطر را برای خود و سایر هموطنان رقم بزنند.

وی عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تقویت همدلی ملت با دولت و کمک به افزایش امنیت کشور را در کنار برخورد قاطع با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه را جزو اولویت های امسال ناجا خواند و گفت: نیروی انتظامی به عنوان خادم ملت نهایت تلاش خود را برای برقراری و حفظ امنیت و آرامش در میهن اسلامی به کار گرفته است.

وی اظهار کرد: در سال جاری با تقویت قرارگاه های پلیس در زمینه سرقت می کوشیم تا در کنار برخورد با جرایم خشن شاهد کاهش جرایم خرد نیز باشیم.

سردار اشتری، در خصوص وضعیت امنیت مرزهای کشور نیز گفت: امنیت مرزها مطلوب است و با حضور نیروهای مقتدر، متعهد و شجاع نگرانی از بابت تامین امنیت و محافظت از مرزهای خود نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی، تامین امنیت مرزهای کشور در کنار سایر نیروهای مسلح را یکی از وظایف مهم ناجا خواند و گفت: همکاری نیروهای مسلح کشور در این زمینه مثال زدنی و ستودنی است.

وی همچنین از کاهش پنج درصدی جرایم در کشور خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در ایام نوروز شاهد کاهش پنج درصدی جرایم در کشور بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی در سفر یکروزه خود به قزوین، ضمن دیدار و گفت وگو با مسوولان این استان، از برخی بزرگراه ها و جاده های قزوین نیز بازدید کرد.

استان قزوین دارای شش هزار 671 کیلومتر راه است که 217 کیلومتر آن آزاد راه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی می باشد.
کد خبر: 244496

وب گردی

وب گردی