ایسکانیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شب گذشته (6 فروردین) همزمان با بازدید از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران ضمن رضایتمندی از برگزاری این ویژه برنامه گفت: برگزاری برنامه‌هایی با مضمون فرهنگ و سنن اقوام گوناگون باعث ایجاد وحدت و همبستگی ملی می شود.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شب گذشته (6 فروردین) در بازدید از ویژه برنامه "عطر یاس در نوروز" ضمن ابراز رضایت از برگزاری این ویژه برنامه از برنامه ریزی و توجه به تمامی اقشار جامعه و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: برگزاری برنامه‌هایی با مضمون معرفی فرهنگ و سنن اقوام گوناگون باعث ایجاد وحدت ملی، همبستگی و انسجام می شود و امیدوارم که در سال آینده نیز شاهد چنین ویژه برنامه هایی باشیم و غرفه ویژه ای هم به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد تا مردم دیگر استان‌ها نیز با آداب و رسوم این استان عزیز آشنا شوند.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه نیز با بازدید از طبقات سازه برج میلاد اشاره کرد: برج میلاد تهران جز افتخارات علمی، فنی و مهندسی انقلاب اسلامی است وماحصل تلاش، کوشش و هوش مهندسین جوان ایرانی است و مدیریت بهینه و علمی در نقاط مختلف آن از ساخت تا بهره برداری و نگه داشت به چشم می خورد.
وی همچنین افزود: می بایست در برنامه ریزی‌های فرهنگی،ساخت المان‌ها و تولید آثار هنری هم به فرهنگ تمدن ایرانی و هم به آیین و تمدن اسلامی توجه کرد و ویژگی‌های فرهنگ غنی شیعی اسلامی ایرانی را به واسطه این آثار به جهانیان معرفی کرد.
کد خبر: 244630

وب گردی

وب گردی