تهران-ایسکانیوز:  وزیر اطلاعات در پیام های جداگانه به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت حاجیه خانم صدیقه مظاهری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در متن پیام حجت الاسلام و المسمین سید محمود علوی به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان آمده است: در ایام اندوه شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) با خبر شدیم زوجه محترمه جنابعالی که عمری یار و همراه شما در پیمودن راه مبارزه و خدمت به اسلام و مسلمین بود، دعوت حق را لبیک گفتند، اینجانب مصیبت وارده را به حضرت عالی تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه، غفران و رحمت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان سلامتی از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

همچنین در بخشی از پیام وزیر اطلاعات به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: خبر درگذشت والده ماجده و مؤمنه جنابعالی که مصادف با ایام عزای بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شد، موجب تأثر اینجانب گردید.

حجت الاسلام علوی، مصیبت وارده را به علی جنتی و خانواده محترم وی تسلیت عرض کرد و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای وزیر ارشاد و خانواده وی صبر و شکیبایی خواستار شد.

مرحومه صدیقه مظاهری همسر آیت الله جنتی پنج شنبه شب گذشته به دلیل ایست قلبی درگذش
کد خبر: 244752

وب گردی

وب گردی