ایسکانیوز:معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از 2000 نیروی کارشناس و کارگر مشغول آماده‌سازی پارک جنگلی قوچک برای حضور شهروندان در روز 13 فروردین ماه هستند.

مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستور شهردار تهران در روز 17 اسفند ماه، حدود 1400 هکتار از جنگل‌های شمال و جنوب اتوبان شهید بابایی تحویل گرفته شده و در حال حاضر آماده‌سازی بوستان جنگلی قوچک، پیشرفت 70 درصدی داشته است.

معاون شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: با روحیه و تلاش جهادی درصدد آن هستیم که این پارک جنگلی را تا روز سه شنبه 11 فروردین به اتمام برسانیم و در دو روز باقیمانده نیز به رفع نواقص آن بپردازیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: نزدیک به 2000 نیروی کارشناس و کارگر مشغول آماده‌سازی پارک جنگلی قوچک برای حضور شهروندان در روز 13 فروردین هستند.

وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت این پارک جنگلی در حال انجام است، گفت: حدود 110 آلاچیق، 2000 دستگاه صندلی پارکی، 1000 سطل زباله، 200 دستگاه باربیکیو، ایجاد نمازخانه‌های متعدد برای بانوان و آقایان، تامین روشنایی کلیه معابر اصلی همراه با نصب پایه‌های چراغ، تامین و ساخت شبکه برق 20 کیلوواتی، جانمایی و نصب 15 منبع آب شرب، نصب 50 دستگاه سرویس بهداشتی، پیش بینی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نصب 1230 پایه تابلوی راهنمایی و رانندگی، ساخت 9 زمین بازی برای کودکان، شش زمین بازی برای بزرگسالان، ایجاد مکان‌های ورزشی مانند زمین فوتبال، گل کوچیک و... در حال آماده‌سازی و نصب در پارک جنگلی قوچک است.

بنابر گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و به گفته عبدالهی آماده‌سازی و ساخت 14 پارکینگ خودرو (اصلی و فرعی) با گنجایش بیش از 3000 دستگاه خودرو برای استفاده شهروندان نیز در حال انجام است.
کد خبر: 244822

وب گردی

وب گردی