تهران-ایسکانیوز: مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر مکری مشاور فرهنگی هیات امنا، دکتر نقی شجاع رئيس واحد ، دکتر سام دلیری، دکتر ساغری، مهندس سرلک مدیرکل پشتیبانی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، مدیران و اساتید در واحد رودهن برگزار شد.

واحد رودهن، شاخص‌ترین واحد‌ شرق استان تهران در زمینه توسعه علمی و عمرانی جامعه

دکتر شجاع ضمن تقدیر از زحمات، دقت نظر و سلامت کاری دکتر حمدی معاون دانشجویی قبلی بیان داشت: اگر دانشگاه رودهن پیشرفتی داشته به واسطه زحمات این عزیزان بوده است.

وی همچنین برای معاون دانشجویی جدید دکتر چلاجور آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم دکتر چلاجور با حسن نظر و نگاه فرهنگی که دارد از این مسئولیت سربلند بیرون آمده و با همدلی و همزبان اتفاقات خوبی را برای واحد رودهن و دانشگاه آزاد اسلامی رقم بزند.

رئیس واحد رودهن گفت: قطعا با تلاش دلسوزانه همه دست اندرکاران قبلی این دانشگاه بوده است که واحد رودهن به عنوان شاخص‌ترین واحد‌های شرق استان تهران در زمینه توسعه علمی و عمرانی جامعه به جایگاه و وضعیت کنونی رسیده است.

وی افزود: برای این واحد دانشگاهی باعث افتخار است که از حضور و تجربیات مفاخر و شخصیت‌های علمی بهره‌مند شده است و این مهم تنها به دلیل داشتن عرق ملی، مذهبی و دانشگاهی این افراد و همچنین توجه جدی مسئولان ارشد، هیئت امناء و رویکرد دانشجو محوری دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به رشد و اعتلأ در این مجموعه عظیم دانشگاهی بوده است.

در ادامه دکتر مکری مشاور فرهنگی هیات امنا ضمن تقدیر از زحمات ریاست واحد و پیشکسوتان دانشگاه گفت: ما امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون تدبیر و درایت رهبران جامعه اسلامی و مسئولین کشور هستیم.

مشاور فرهنگی هیات امنا دانشگاه آزاد افرود: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما باید در هر سنگر و با هر عنوانی سعی در کسب رضایت خداوند داشته باشیم. اگر انتصابات بر اساس لیاقت، شایستگی، تعهد و تدین و پایبندی به اصول باشد مطمئناً منشا خیر و برکت خواهد بود.

مکری اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دقت و تاکیدش را بر کار فرهنگی در چارچوب نظام و ولایت قرار داده و با نگاه فرهنگی اقدامات خوبی از جمله اقامه نماز را شکل داده که به همت دانشگاه آزاد اسلامی مساجد زیادی ساختهشده است.

وی افزود: پایبندی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی به اصول و ارزش ها موجب تحولات خوب در این نهاد علمی است و اگر دانشگاه در حوزه فرهنگ عمل کند می تواند منشأ خیر و برکات بیشتری باشد.

دکتر مکری ضمن اشاره به حرکت دانشگاه به سمت و سوی عملیاتی شدن طرح های فرهنگی اظهار داشت: ما با تعامل و همکاری با دستگاه های فرهنگی، دولت و جاهای مختلف کشور امیدواریم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر فرهنگی و رونق فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

علم مقدس است و دانشگاه متولی آن 

دکتر چلاجور معاون جدید دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: بر اساس شعائر دینی ما، علم مقدس و دانشگاه متولی آن است.

وی گفت: در 35 سال پیش نهال دانشگاه آزاد اسلامی شكل گرفت و با دستان توانمند آیت اله هاشمی رفسنجانی و اتکا به اراده ملی و مردمی به شکل درخت تنومندی درآمد که  امروز ما شاهد بالندگی آن هستیم و بی شک یکی از قطب های علمی کشورمان محسوب می شود.
کد خبر: 250043

وب گردی

وب گردی