تهران-ایسکانیوز:معاون فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند از برگزاری ستاد تکریم دانشجویان با حضور کانون های فرهنگی دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و کاهش دغدغه های مقام معظم رهبری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بیان داشت: این ستاد برای معرفی دانشگاه و به منظور جذب دانشجویان و مشارکت فعالانه در امور فرهنگی در دانشگاه و ایجاد فضایی پرنشاط برای دانشجویان و نیز بهره مندی حداکثری از اوقات فراغت وی  تشکیل شده است.

وی ادامه داد:این ستاد با حضور فعالانه خود دانشجویان و به خصوص نخبگان فرهنگی دانشگاه تشکیل شده و دربین آن ها دانشجویان آقا و خانم حضور خواهند داشت که با لباس های مشخص وظیفه راهنمایی دانشجویان را در محیط دانشگاه خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در ادامه ضمن تشریح برنامه های این ستاد تصریح کرد:این ستاد نه تنها وظیفه راهنمایی دانشجویان در محیط دانشگاه را خواهند داشت بلکه در خارج از محیط دانشگاه یعنی در مدارس نیز فعالیت مربوطه را اجرایی خواهند ساخت که می توان از آن به معرفی دانشگاه و رشته های دانشگاهی و نیز معرفی و توسعه فعالیت فرهنگی و جلوه تقویتی آن در میان دانش آموزان نام برد.
کد خبر: 250233

وب گردی

وب گردی