تهران-ایسکانیوز: معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای هفتم تا نهم خرداد ماه سال جاری خبر داد.

دکتر علوی فاضل اظهار داشت: آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی درروزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ هفتم، هشتم و نهم خرداد ماه سال جاری طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

علوی فاضل اضافه کرد: با توجه به تماس های مکرر برخی از داوطلبان مجموعه حقوق مبنی بر اینکه امسال سوالات درس آیین دادرسی کیفری از قانون جدید یا قدیم طراحی خواهد شد یا خیر باید بگویم مبنای طراحی سوالات برای آزمون پیش رو قانون جدید خواهد بود بنابراین داوطلبان باید برای آماده سازی خود قانون جدید را مورد مطالعه قرار دهند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان به داوطلبان توصیه کرد: درصورتی که هر داوطلبی با سوال یا ابهامی مواجه شد به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش مراجعه یا سوال های خود را از طریق سایت www.azmoon.org مطرح کند تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند بنابراین تأکید می شود که داوطلبان به منابع غیر رسمی اطمینان نکرده و مبنای دسترسی خود به اطلاعات را صرفاً روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش قرار دهند.

 
کد خبر: 250535

وب گردی

وب گردی