مجتبی علوی فاضل معاون و پذیرش سنجش دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی مركز تماس جدید معاونت سنجش و پذیرش خبر داد.


علوی فاضل با اعلام این خبرگفت: مركز تماس جدید معاونت سنجش و پذیرش به شماره 4743-021 با تلاش اداره كل فنی و آمار این معاونت و با حمایت های بی دریغ ریاست عالیه دانشگاه راه اندازی شد بنابراین از این پس داوطلبان می توانند از طریق این شماره با معاونت سنجش و پذیرش تماس حاصل كنند.


وی افزود: یكی از مشكلات بخش پاسخگویی تلفنی این مجموعه در گذشته، عدم مشخص شدن افراد در صف بود كه هم اكنون داوطلبان می توانند با شنیدن اعلام نوبت خود در تماس، نسبت به زمان برقراری ارتباط با كارشناسان اطلاع حاصل کنند.


علوی فاضل خاطرنشان كرد: هدف ما در گسترش بخش روابط عمومی این معاونت، توجه به رفاه حال بیشتر داوطلبان با درنظر گرفتن اصل تكریم ارباب رجوع است.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  در مورد نحوه پاسخگویی بخش تلفنی گفت: تفكیك تماس ها براساس مقاطع تحصیلی صورت گرفته و داوطلبان پس از برقراری تماس می توانند با توجه به اطلاعاتی كه توسط گوینده دراختیار آنها قرار می گیرد خود مسیر حركت خود را انتخاب كنند. در حال حاضر برای دریافت پاسخ سوالات مقاطع كاردانی، كارشناسی بدون آزمون و با آزمون و دكتری حرفه ای كلید (1)، برای مقاطع كارشناسی ارشد، دكتری تخصصی و دكتری پژوهش محور كلید (2)، برای آزمون های زبان EPT و آیلتس كلید (3) ، درنظر گرفته شده است.


این مقام مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان درنظر داشته باشند در صورتیكه به هر دلیلی نتوانستند از طریق تلفن با این معاونت تماس بگیرند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و قرار دادن سوالات خود بصورت مجازی پاسخ مورد نظر خود را از كارشناسان دریافت كنند.

کد خبر: 250868

وب گردی

وب گردی