پرسپولیس مدل 93-94 نه تنها نتوانست چهره یک تیم قدرتمند را به خود بگیرد بلکه به گواه اکثر کارشناسان و هواداران سرخ این تیم خیلی هم بد تیپ بود.

اما حالا برای اینکه سر و سامانی به وضعیت این تیم بدهند و فصل پانزدهم لیگ برتر را با قدرت آغاز کنند با استعفای حمید درخشان موافقت شد و یک مربی خارجی نام آشنا را برای یک فصل و چند بازی به خدمت گرفتند. تمام این کارها را قائم مقام باشگاه انجام داد اما هر کسی که حتی اخبار فوتبال را پیگیری می کند خوب می داند که حسین هدایتی تمام این هزینه ها را بر عهده گرفته است. باز هم مطابق بارهای گذشته مشکلات وزارت ورزش و جوانان با جدی ترین خریدار پرسپولیس موجب قهر تلویحی حسین هدایتی شد و او در شبکه اجتماعی خود رسما اعلام کرد که تا این تیم را به او نفروشند حاضر نیست مخارج سرخ ها را تقبل کند.

به گزارش ایسکا نیوز، در این میان حرف های هدایتی بیشتر از همه برانکو ایوانکوویچ را نگران کرده است. ظاهرا در مذاکرات نژادفلاح با برانکو قول هایی از سوی قائم مقام باشگاه داده شده که خرید پرسپولیس و پرداخت کل مبلغ قرارداد سرمربی توسط هدایتی از جمله آنها بوده است. حالا با توجه به حرف های اخیر هدایتی ، برانکو نگران وضعیت آینده خود شده و حتی این موضوع را با نزدیکان خود در ایران در میان گذاشته است.

موضوعی که در این بین بیشتر تعجب هواداران سرخ را برانگیخته کرده این است که جذب برانکو با چه هدفی صورت گرفته ؟ او برای پیش بردن اهداف و برنامه های پرسپولیس پا به سرزمین سرخ گذاشته و یا برانکو و مبلغ قراردادش ابزاری است برای فشار به مسوولان؟

گزارش آز آرش محمدی
کد خبر: 250879

وب گردی

وب گردی