قهرمان مسابقات پاراتکواندو آسیا گفت: دانشگاه آزاد با حمایت های خود نقش زیادی در موفقیتم در رقابت های قهرمانی آسیا داشت.

تیم ملی پاراتکواندو ایران در اولین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا چین تایپه با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در قسمت تیمی اول شد.

مهدی پوررهنما نماینده کشورمان در وزن منفی هفتادو پنج کیلو در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: این مسابقات با شرکت ایران، ازبکستان، عربستان، قزاقستان، کره و ... از آسیا و آمریکا و نپال از قاره های دیگر برگزار گردید.گریداین بازی ها برای کشور های آسیایی چهار و قاره های دیگر 2 بود. در بازی اول با نماینده ایران بازی کردم و در ضربه طلایی بردم و در بازی بعد نماینده عربستان را از پیش رو برداشتم و موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شدم.

وی افزود سطح داوری و مسابقات خوب بود و توانستم در این رقابت ها مدال طلا را به گردن بیاندازم.

پور رهنما در خصوص اردوی تیم ملی که قبل از مسابقات برگزار شد گفت: اردوی تیم ملی که قبل از بازی‌ها برگزار شد از لحاظ فنی خوب بود ولی از نطر روحی روانی در فشار زیادی از طرف اعضای تیم بودم و فدراسیون در تمام مراحل حمایت زیادی انجام داد.

این ملی پوش پاراتکواندو ایران که دانشجوی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی است ضمن تقدیر از زحمات مسئولان ورزش دانشگاه آزاد گفت: باید از دکتر محمد دادکان و سایر مسئولان ورزش دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه تهران مرکز تشکر کنم که هر کمکی که توانسته اند به من کردند تا بتوانم برروی سکو اول جهان و آسیا بروم.

تیم ملی پاراتکواندو ایران سی فروردین به ایران باز می‌گردد.

 

 
کد خبر: 250958

وب گردی

وب گردی