مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در روز پیروزی بزرگ سرخ ها در آسیا برابر نماینده عربستان به عنوان نفر اول روی نیمکت حضور داشت این روزها به خاطر مشخص نبودن وظایفش در تیم در تمرینات حاضر نمی شود و همچنان منتظر روشن شدن وضعیتش می باشد.

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز نکاتی را خاطرنشان کرد که در زیر می خوانید:

* عبدی وضعیت شما در پرسپولیس به کجا کشید؟

فعلا که خبری از مسوولان باشگاه نیست. بعد از اینکه خواستار مشخص شدن وظایفم در تیم شدم از من خواستند که در تمرینات حاضر نشوم تا در جلسه ای با برانکو وضعیتم روشن شود. اما تا این لحظه کسی از باشگاه با من تماس نگرفته است.

*امیدی دارید که این نشست برگزار شود؟

راستش من نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم. ضمن اینکه قرارداد من با پرسپولیس تا پایان فصل است و چیزی به پایان آن باقی نمانده است.

*مبلغ قراردادتان را از باشگاه دریافت کرده اید؟

خیر. از زمان زندانی شدن آقای سیاسی پولی به ما نداده اند ولی ما به خاطر پرسپولیس با جان و دل در تمرینات حاضر می شدیم.

*برخلاف شایعاتی مبنی بر دریافت 250 میلیون توسط درخشان و تسویه حساب او با باشگاه اما ظاهرا هنوز با او هم تسویه نشده است.

من از ایشان خبری ندارم فقط می توانم بگویم که خودم به جز هفته های ابتدایی کارم، پولی از پرسپولیس نگرفته ام.

*می توانید بگویید که مبلغ طلب تان چه قدر است؟

نمی توانم مبلغ دقیق را بگویم فقط می توانم بگویم که این مبلغ خیلی است!(می خندد)

*به نظر می آید کادر فنی جدید هم از وضعیت مالی شکایت دارند؟

به هر حال مشکلات از زمان حضور ما وجود داشت و جای تعجب ندارد. البته مدیران باید فکری به حال این موضوع بکنند. زمان ما بعضی ها پول می گرفتند و برخی نمی گرفتند و این اتفاق اجازه نمی داد همبستگی به وجود بیاید.

*می گویند برانکو هم یک وسیله بوده برای رسیدن برخی افراد به هدفشان. یعنی ممکن است پول قرارداد او هم باری شود روی دوش پرسپولیس.

آنطور که من می دانم قرار بوده این مبلغ از طریق برخی افراد فراهم شود و نمی بایست بار مالی را برای پرسپولیس به همراه داشته باشد. امیدوارم که منابع مورد نظر مسوولان باشگاه به تعهداتشان عمل کنند.

*خیلی ها عبدی را از لحاظ فنی یکی از بهترین های ایران می دانند که شاید وقتش رسیده باشد نفر اول شود.بازی با النصر هم بیانگر این مسئله بود.

این نظر لطف دوستان است. ما برای بازی با النصر چند روز پرحاشیه را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم علاوه بر مسائل فنی، از لحاظ روحی و روانی هم روی بازیکنان کار کنیم و خدارا شکر می کنم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و گام بلندی برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برداریم. در مورد نفر اول شدن هم همه چیز بستگی به پیشنهاداتی دارد که به دستم می رسد.

*به عنوان آخرین سوال، شنیدید که سیاسی با قرار وثیقه آزاد شده است؟

بله. تنها می توانم بگویم که امیدوارم اتفاق ها به نفع پرسپولیس باشد!
کد خبر: 251018

وب گردی

وب گردی