مهدی نصیری مدیرکل منایع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی از  راه اندازی سامانه نقل و انتقالات منابع انسانی به منظور سرعت بخشیدن در امور مربوط به نقل و انتقالات کارکنان خبر داد.


نصیری در خصوص برنامه های این اداره در سال جاری و با بیان این که از این پس کارکنان می توانند درخواست های مربوطه را در این سامانه ثبت کنند، گفت: تهیه پیش نویس آیین نامه جامع استخدامی، برگزاری جلسات شورای فوق العاده اداری مالی و همچنین راه اندازی سامانه نقل و انتقالات کارکنان به منظور سرعت بخشی در اجرای امور از جمله مهمترین برنامه های این اداره در سال جاری است.


مدیرکل منایع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی به برگزاری شورای فوق العاده اداری مالی در واحدها اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 12 جلسه شورای فوق العاده اداری مالی و مجموعا 33 جلسه در استان ها برگزار شد که از اواخر سال 93 تاکنون نیز در 4 واحد علوم و تحقیقات، پردیس، علوم دارویی و اصفهان این جلسات برگزار شده و شورای فوق العاده بعدی نیز در تاریخ های 29 و 30 فروردین ماه در سنندج و قروه تشکیل خواهد شد.


وی ادامه داد: همچنین در بحث رفاهی نیز اقداماتی از جمله تهیه و تدوین طرح جامع خدمات رفاهی و بیمه ای، برای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان و غیر کارکنان در جهت کسب درآمد و ایجاد خدمات توریست در سطح کشور، تهیه برنامه نرم افزاری بیمه در جهت بالا بردن اختیارات بیمه ای واحدها و مراکز و اسکان تابستانی کارمندان و خانواده های آنان در برخی از واحدها در دست اقدام است.


نصیری در خصوص فعالیت های حوزه آموزش منابع انسانی گفت: در بحث آموزش منابع انسانی نیز ارائه آموزش های ضمن خدمت و تهیه آیین نامه، به منظور ساماندهی وضعیت ادامه تحصیل کارکنان در راستای شغل و نیاز واحد مربوطه را با همکاری دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی، در دستور کار داریم.

کد خبر: 251139

وب گردی

وب گردی