تهران-ایسکانیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان در ادامه سفر خود به جمهوری آذربایجان با معاون نخست وزیر این کشور دیدار و با اشاره به مشترکات میان دو کشور بر تقویت همکاری های فی مابین تاکید کرد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشورمان در این دیدار خواستار، تبادل تجارب  در زمینه های فنی حرفه ای،آموزش مربی، توانبخشی  و تبادل پزشک میان دو کشور شد و گفت: علاقمند هستیم مناسبات اقتصادی میان دو کشور را همانند روابط خوب سیاسی وفرهنگی  گسترش دهیم.

ربیعی همچنین از آمادگی ایران برای ساخت کارخانه دارو سازی با سرمایه گذاری مشترک در جمهوری آذربایجان و پذیرش و مداوای معلولین و بیماران این کشور در ایران خبر داد.

وی به برنامه های هلال احمر ایران  برای توسعه فعالیت های خود و ساخت بیمارستان در باکو نیز اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا در سایه حمایت های دولت جمهوری آذربایجان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  بتواند خدمات خوبی به مردم این کشور ارائه کند.

" احمد علی اف" معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار خرسندی دولت و ملت جمهوری آذربایجان را از موفقیت های کشورمان در مذاکرات هسته ای اعلام کرد و گفت: همکاری های دو کشور در حوزه های کار و تامین اجتماعی نتایجی مثبتی برای دو کشور خواهد داشت.
کد خبر: 251297

وب گردی

وب گردی