مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان برخی از رشته های دوره دكتری پژوهش محور خبر داد.

علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: پذیرفته شدگان دكتری پژوهش محور می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص رشته‌های اعلام شده برای مصاحبه خاطرنشان كرد: در حال حاضر زمان مصاحبه 6 رشته شامل: مهندسی برق- كنترل و سیستم، مهندسی عمران- مهندسی آب و سازه های هیدرولیكی، مهندسی عمران- مهندسی و مدیریت منابع آب، سازه های آبی، مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی محیط زیست در سایت اعلام شده است.

وی افزود: پذیرفته شدگان باید روزهای مصاحبه مداركی شامل: اصل مدرك كارشناسی و كارشناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات دو مقطع، طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یك نسخه از پایان نامه كارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

علوی فاضل تأكید كرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید محترم باید آخرین حكم كارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: چنانچه پذیرفته شده‌ای طرح پژوهشی خود را با استاد راهنمایی که بیش از 2 دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تكمیل كند و به تایید استاد راهنمای جدید برساند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: زمان مصاحبه سایر رشته های دکتری پژوهش محور نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
کد خبر: 251304

وب گردی

وب گردی