تهران- ایسکانیوز: «نیکلاس کیج» بازیگر معروف هالیووودی در یک کمدی جدید با عنوان «ارتش یک نفره» به جستجوی «اسامه بن لادن» رهبر سابق القاعده می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، در این فیلم که ساخت آن را «لری چارلز» کارگردان کمدی «بورات» بر عهده دارد، «راسل برند» نیز در کنار «کیج» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

«ارتش یک نفره» که بر اساس داستانی از «گری فالکنر» ساخته می‌شود، روایتگر داستان خدمتکاری است که در آرزوی دستگیری «بن لادن» است و برای تحقق بخشیدن به رویایش راهی پاکستان می‌شود.

نیکلاس کیج

«ارتش یک نفره» اولین نقش‌افرینی «نیکلاس کیج» پس از بازی در فیلم «ودرمن» در سال 2005 در یک نقش کمدی است.

بر اساس اعلام قبلی، «کیج» در فیلم زندگی‌نامه «ادوارد اسنودن» به کارگردانی «الیور استون» نیز در نقش یکی از مقامات سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) ایفای نقش کند که «جوزف گوردن لویت» بازیگر هالیوودی ایفای نقش اصلی «ادوارد اسنودن» را بر عهده دارد.

از مطرح‌ترین آثار «نیکلاس کیج» 48 ساله می‌توان به «بوسه به خون آشام»، «ترک لاس‌وگاس» ،«تغییر چهره»، «توافق»، «رمزگویان باد»، «زاندالی»، «ساز کاپیتان کورل»، «سرقت در60 ثانیه»، «شهر فرشته‌ها»، «صخره»، «صخره قرمز غربی»، «گنجینه ملی»، «مرد خانواده»، «مرد چوب‌کبریتی»، «ارباب جنگ»، «موجبات خروج از مرگ»، «هشت میلیمتری»، «هواپیمای محکومین»، «بانکوک خطرناک»، «مرد حصیری»، «روح موتورسوار »، «بعد» و «پیشگویی» نام برد.


کد خبر: 251395

وب گردی

وب گردی