تهران-ایسکانیوز: کارمندان اپراتور برق منطقه‌ای کل کشور در میدان پاستور تجمع کردند.
ایوب فرهادی فعال کارگری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، با اشاره به تجمع اپراتورهای قراردادی وزارت نیرو در میدان پاستور گفت: این اپراتورها که سال هاست به عنوان نیروی قراردادی در وزارت نیرو مشغول کار هستند برای تغییر وضعیت خود به نیروی کار پیمانی و رسمی امروز در میدان پاستور تجمع کردند.
او در ادامه افزود: سال گذشته حمید چیت چیان، وزیر نیرو، در نامه ای خطاب به محمد باقر نوبخت، معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی، خواستار تبدیل وضعیت این نیروها شد اما تاکنون پاسخی به این نامه داده نشده.
فرهادی خاطر نشان کرد: در همین راستا 40 نماینده مجلس نیز نامه ای به وزیر نیرو داده اند که این قضیه پیگیری شده اما مسمر ثمر نبوده به همین دلیل کارمندان قراردادی وزارت نیرو تصمیم به تجمع در میدان پاستور گرفتند.
او تعداد تجمع کنندگان را بین 800 تا 1000 نفر عنوان کرد.
به گزارش ایسکانیوز، وزرات نیرو در چند ماه گذشته شاهد چندین حرکت و تجمع اعتراضی در زمینه شرایط نامناسب کار و حقوق کارکنان و کارمندان خود بوده. چندی پیش نیز کارکنان پست های فشار قوی به آنچه که نامشحض بودن شرایط استخدامی خود اعلام کرده اند در جلوی ساختمان وزارت نیرو تجمع اعتراضی برپا کردند که با قول مساعد وزیر خاتمه یافت.
کد خبر: 251503

وب گردی

وب گردی