معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت پژوهش و فناوری به میزبانی و همکاری واحد اصفهان (خوراسگان) نخستین گردهمایی سراسری کارشناسان، دبیران کانون‌های فرهنگی، مدیران مسئول نشریات دانشجویی و نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی برتر را برگزار می‌کنند.

بر این اساس بخشنامه برگزاری گردهمایی به «دبیران کانون‌های فرهنگی»، «مدیران مسئول یا سردبیران نشریات دانشجویی» و «نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویان برتر» و «کارشناسان رابط کانون‌ها و نشریات» ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه گردهمایی بزرگ دانشجویان و کارشناسان فرهنگی در اردیبهشت‌ماه 94 در محل اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود. این گردهمایی دارای ماهیت آموزشی و فرهنگی بوده و با هدف تقویت مهارت‌های فردی و جمعی شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری، استفاده از برنامه‌های تفریحی و ورزشی و بازدید از اماکن تاریخی شهر اصفهان و برپایی نمایشگاه استانی آخرین دستاوردها و تولیدات کانون‌های فرهنگی و نشریات واحدها از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.

دبیرخانه این گردهمایی در واحد خوراسگان (اصفهان) بوده که کارشناسان و دانشجویان از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی و دفتر فرهنگ اسلامی واحدها و سهمیه در نظر گرفته شده، می‌توانند در سایت دبیرخانه به آدرسhttp//cic.khuisf.ac.ir ثبت‌نام کنند.

زمان برگزاری گردهمایی از 19 الی 21 اردیبهشت‌ماه 94 ویژه دانشجویان و از 21 الی 23 اردیبهشت‌ماه 94 ویژه کارشناسان فرهنگی کانون‌ها و نشریات خواهد بود.
کد خبر: 251631

وب گردی

وب گردی