تهران_ ایسکانیوز، تشکل شورای دبیران دانشگاه پیام نور مشهد حمایت قاطع خود را از کمپین« آری به تولید ملی» اعلام کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، نامگزاری  سال ۹۴  به نام  «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری امری میمون در جهت شکل گیری  فعالیت های مردمی در جهت حمایت عملی از دولت است.

با پیوستن به کمپین "آری به تولید ملی " که توسط جمعی از جوانان ،اندیشمندان ،اساتید دانشگاه در جهت ترغیب مردم به  استفاده از محصولات ساخت ایران شکل گرفته است ، می توان ضمن حمایت از تولید ملی، گامی هرچند کوچک اما، مؤثر در راستای توسعه اقتصادی کشور در حوزه ساخت و تولید برداریم.

از آنجا که تولید ملی یکی از مهمترین شاخص های اقتصادی کشور است، توانمندی هر کشور را به میزان رفاه هر جامعه با تولید ملی و درآمد سرانه می سنجند.
یکی از اهداف اصیل انقلاب شکوهمند ایران که بارها مورد تاکید رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری قرار گرفته است، استقلال و وارستگی سیاسی و اقتصادی کشور در برابر وابستگی به کشور های دیگر است. با حمایت از خودکفایی در حوزه تولید و به حداقل رساندن سطح واردات در جهت  ارتقاء سطح صادرات غیرنفتی، بر تحقق آرمان‌های راستین انقلاب اسامی اصرار خواهیم ورزید.
حمایت از تولید ملی و ساخت ایران وتشویق مردم به استفاده از تولیدات داخلی، خودکفایی در تولید خالص داخلی و بهره‌مندی از نیروی متخصص ایرانی در چرخه ساخت و تولید، افزایش اشتغال، کاهش تورم و ثبات در بازار کالا را به دنبال خواهد داشت و تقویت ارتباط جامعه فارغ التحصیلان و دانشگاهیان با بدنه صنعت و حضور روبه رشد متخصصان و کارآفرینان در مقابل واسطه گران و دلالان اقتصادی در این عرصه یکی از راهکارهای پیش روست.
قطعا هر ایرانی علاقه به رشد تولید ملی دارد و به یقین توسعه اقتصاد کشور بدون حمایت و رشد تولید ملی امکان پذیر نیست، اما  مبحث حمایت از تولید ملی توسط مردم نیازمند  رعایت ملاحظاتی از سوی تولید کنندگان  نیز میباشد. تولید کنندگان نیز باید از همراهی مردم استفاده کرده و این حمایت  که سبب افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده برای تولید کننده خواهد بود را با افزایش کیفیت کالاهای خود پاسخ گویندو بدین ترتیب قدردانی عملی از مردم  به عمل آورند .
تشکل شورای دبیران دانشگاه پیام نور مشهد حمایت قاطع خود را از کمپین« آری به تولید ملی» اعلام کرده و به شکلی یاری گر دولت در تحقق این امر بوده و امیدوار است که آغازگر موج حمایت سایر بدنه اجتماعی کشور از سیاست تولید ملی باشد.
کد خبر: 251670

وب گردی

وب گردی