تهران-ایسکانیوز: سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: در مسابقات باشگاه های آسیا با ترکیب اصلی برای کشورمان به میدان می رویم.

احمد صافی در گفت و گو با خبرگزاری ایسکانیوز گفت: خوشبختانه توانستیم در هفته گذشته لیگ برتر با نتیجه 26 بر یک از سد تیم مهیار تهران بگذریم تا با روحیه خوب راهی مسابقات باشگاه آسیا شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما خود را آماده حضور در مسابقات باشگاه های آسیا می کنند و تمام تمرکز خود را برروی این مسابقات گذاشته ایم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: دومین دوره مسابقات باشگاه های آسیا در ازبکستان برگزار می شود که با توجه به قهرمانی تیم ما در فصل گذشته و موافقت دکتر محمد دادکان معاون ورزشی دانشگاه آزاد هفته آینده به این مسابقات اعزام می شویم.

وی تصریح کرد: رقابت های باشگاه های آسیا از چهارم اردیبهشت ماه تا یازدهم برگزار خواهد شد.

وی در تشکر از مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اظهار کرد: خوشبختانه تا امروز حمایت بسیار خوبی از تیم ما شده است و موفقیت های تیم های ورزشی دانشگاه ازاد در لیگ های رشته های مختلف نشان از مدیریت قوی دادکان دارد.

صافی افزود: حمایت های مسئولان دانشگاه آزاد از ورزش با حضور دادکان و میرزاده بسیار افزایش پیدا کرده و قابل قیاس با گذشته نیست.

 

××× کمتر تیمی شرایط دانشگاه آزاد را دارد

وی تاکید کرد: امروز تمام رشته های دانشگاه آزاد به صورت حرفه ای اداره می شوند و کمتر تیمی چنین شرایطی داد.

صافی افزود: دانشگاه آزاد با مسیری که در ورزش در پیش گرفته می تواند الگوی خوبی برای تیم های دیگر باشد.

وی ادامه داد: نکته بسیار مهم در تیم ما این است که بازیکنان بدون هیچ نگرانی از وضعیت مالی خود و همچنین امکانات تمرین می کنند و این در موفقیت های ما نقش زیادی داشته است.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد آیا این تیم می تواند قهرمانی سال گذشته خود در لیگ برتر را تکرار کند گفت: کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد و کاراته قابل پیش بینی نیست و ممکن است همه چیز در 2 ثانیه برهم بریزد.

وی تصریح کرد: تیم ما شانس قهرمانی در لیگ را دارد اما این موفقیت آسان نیست.
کد خبر: 251675

وب گردی

وب گردی