تهران- ایسکانیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است برخی افراد از او انتقاد های غیر اصولی و مغرضانه می کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز امیر قلعه نویی درباره انتقاداتی که از تیمش در هفته های اخیر شده گفت: هرکسی نظری دارد و باید به آن احترام گذاشت اما باید دید برخی صحبت‌ها از سوی چه کسانی مطرح می‌شود و چه جایگاهی در فوتبال دارد،‌ یک نفر مثل هادی نراقی با من تماس گرفته و با بیان چند نکته من را راهنمایی کرده است که جا دارد از او تشکر کنم. یکی هم پیدا می شود که انتقاد می کند تا عکسش چاپ شود.

او افزود: یک عده هستند که جایگاه بزرگی در فوتبال ایران دارند و سوابق و افتخارات‌شان خیلی بزرگ است. مثل منصور پورحیدری که نقدهایشان را می‌پذیریم و مخلصشان هم هستیم اما بنده خدایی که اسمش را نمی آورم به دنبال چاپ عکسش است و صحبت‌هایش فنی نیست. کسی مثل نراقی چون دلش می‌سوزد نقد ارزشمندی می‌کند اما یک عده هستند که سابقه مربیگری ندارند و هر جا که بودند به هفته‌ پنجم نرسیده اخراج شده‌اند مگر می‌توان نقد آنها را فنی دانست.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شانس آبی پوشان برای قهرمانی کمتر شده؟ گفت: بله، شانس ما کم شده است اما دوازده امتیاز پیش‌رو داریم و باید تا آخر بجنگیم. ما مشکلات زیادی داریم که روی روند کاری ما تاثیر گذاشته‌اند. باید بگویم برخی آقایان در گذشته کاری کردند که در آینده مشخص خواهد شد. آقای رجبی چیزهایی تعریف می‌کرد که در آینده آنها گفته می‌شود. هیچکس نمی‌گوید هفت ماه است دریافتی نداشتیم هیأت مدیره و مدیریت باشگاه در این مدت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دادند متأسفانه اسپانسری در ابتدای فصل آمد که پس از مدتی بلاتکیف شد با تمام این مشکلات با دندان تیم را تا به اینجا کشیدیم آیا این ارزش دارد یا نه؟ ما‌ هفت ماه است با سیلی صورتمان را سرخ کردیم. شما روزی که بعد از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به صدر رفتیم را ببینید و با الآن مقایسه کنید. چهار هفته به پایان فصل مانده و بازیکنان 50 تا 40 درصد طلب دارند. وقتی قرار است فصل تمام شود آنها بلاتکلیف می‌شوند و چطور می‌توان در این شرایط انگیزه بازیکنان را حفظ کنیم. تا دلتان بخواهد مصدوم داریم و قبل از شروع مجدد لیگ حدود 20 روز با هفت نفر تمرین می‌کردیم. تمام این مشکلات هست ولی کسی توجه نمی‌کند. باز هم انتقادات برایمان ارزشمند است و باید در آینده شرایط را بهتر کنیم.
کد خبر: 251711

وب گردی

وب گردی