تهران-ایسکانیوز:  مادر ٢٨ ساله در بیمارستانی در شهرستان سردشت پس از سقط جنین 8 ماهه اش به دلایلی نامعلوم جان خود را از دست داد.


مادر جنین


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، ماجرای مرگ عجیب عصمت، مادر جوان سردشتی، در شبکه های مجازی، همه را شوکه کرد. پیامی با این عنوان: «پزشکان پس از خارج کردن جنین سقط شده از شکم مادرش، در عمل جراحی دیگری جفت و معده زن 28 ساله را از بدن او خارج کردند.» این نوشته کوتاه یک پیام وایبری ساده نبود و شهر سردشت حالا داغدار این مادر و فرزند است.


عصمت که به همراه خانواده در روستای کانی زرد زندگی می‌کرد، 8 ماهه باردار بود. او چهارشنبه شب گذشته در پی دل دردی شدید توسط، صدیق، همسرش، به بیمارستان امام خمینی(ره) در سردشت منتقل می شود. به علت شدت درد مسئولان بیمارستان او را به اتاق عمل منتقل می کنند.


جنین او مرده به دنیا می آید. پزشکان به صدیق اطلاع می دهندکه جنین 3 هفته پیش در شکم مادر سقط شده. این در حالیست که صدیق مدعیست چند روز قبل عصمت سونوگرافی کرده و پزشک متخصص حرفی درمورد سقف جنین با آنها نزده است.


به گفته صدیق پس از خارج کردن جنین مرده از شکم مادر 28 ساله، حال عصمت لحظه به لحظه بدتر می شود او از مسئولان بیمارستان می خواهد که به وضع او رسیدگی کنند اما جواب نمی گیرد تا اینکه پس از مشاجره ای که با یک پرستار انجام می دهد با پزشک تماس می گیرند تا برای رسیدگی به وضعیت مادر 28 ساله به بیمارستان برود. پس از آمدن پزشک به سرعت عصمت را به اتاق عمل منتقل می کنند و پس از 6 ساعت عمل جراحی او را با هلی کوپتر به بیمارستان «شهید مطهری» در ارومیه انتقال می دهند و در نهایت به صدیق می گویند که عصمت در همان بیمارستان سردشت جان خود را از دست داده.


پزشکان علت مرگ عصمت را خونریزی داخلی اعلام کرده اند اماعلت مرگ مادر 28 ساله سردشتی هنوز کاملا مشخص نیست و در این میان بازار شایعات داغ است و خبرهایی مبنی بر اینکه در بیمارستان سردشت در هنگام عمل جراحی عصمت برای خارج کردن جفت، معده مادر سردشتی را هم خاج کرده اند بین کاربران رد و بدل می‌شود.


این سومین بارداری عصمت، پس از به دنیا آوردن یک پسر و دختر بود که موجب مرگش شد.


کد خبر: 251802

وب گردی

وب گردی