موضوع مدیریت باشگاه پرسپولیس و بحث مالکیت این تیم ماه هاست که برای سرخ ها حاشیه ساز شده و طیف های مختلف به دنبال اصلح نشان دادن خود برای در اختیار گرفتن این تیم هستند. اما لقب مهمترین و پرحاشیه ترین گروه را باید به حسین هدایتی داد. او به محض اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان ائتلافی را با چهره های سرشناس پیشکسوت پرسپولیس و مدیران سابق این باشگاه تشکیل داد تا قدرت خود را به رخ سایر خریداران بکشد.هدایتی طی ماه های اخیر بارها به وزارت ورزش و جوانان نزدیک شده و حتی تا آستانه حضور در هیات مدیره پیش رفته اما هر بار موضوعی باعث ایجاد شکاف میان او و مدیران وزارت شده است.

شرایط هدایتی قبول نشد!

در ابتدای فصل حسین هدایتی یکی از نفراتی بود که قصد داشت اسپانسر سرخ ها شود اما در نهایت شرایط او مورد قبول وزارت ورزش قرار نگرفت تا پرونده حضور او در پرسپولیس بسته شود. یکی از مهمترین شروط هدایتی حق انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بود. این اختلافات سیاسی را به هیات مدیره پرسپولیس رساند و در ادامه او مدیرعامل باشگاه هم شد!

زندانی شدن سیاسی و روزنه امید هدایتی

بعد از اینکه حمیدرضا سیاسی به شکل عجیبی روانه زندان شد و انتظارها برای بازگشت او سرانجامی نداشت ، طاهری امور را در دست گرفت اما فسخ قرارداد با اسپانسر ابتدای فصل و عدم دسترسی به سیاسی باعث شد تا مشکلات مالی گریبان سرخ ها را بگیرد و این اتفاق باعث پیدا شدن هدایتی در حوالی تیم شد. او در همان روزهای ابتدایی به زندان رفتن سیاسی با وزارتی ها پای میز مذاکره نشست و پیشنهاد مدیرعاملی نژاد فلاح و حضور خودش در هیات مدیره را در ازای کمک مالی به پرسپولیس داد اما ظاهرا مسوولان وزارت ورزش که حمایت خاصی از سیاسی کرده بودند حاضر به برکناری او نشدند و این موضوع برای مدتی مسکوت باقی ماند.

توافق چند مرحله ای هدایتی با وزارت

پس از گذشت مدتی باز هم هدایتی و وزارت ورزش به هم رسیدند و البته توافقاتی هم با هم داشتند. در این توافق مقرر شد تا نژاد فلاح با اختیارات تام مدیرعامل اما با عنوان قائم مقام وارد باشگاه شود و هدایتی هم پس از مدتی به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه مشغول به کار شود. در مقابل هدایتی هم متعهد شد تا هزینه تغییر کادر فنی ، رایگان کردن ورزشگاه آزادی برای تماشاگران در بازی مقابل النصر و همچنین تسویه حساب با بازیکنان در فصل جاری را بپردازد.موضوعی که به نظر انجام شد اما در عمل...

آزادی سیاسی و قهر هدایتی!

درست در روزهایی که وزارت ورزش قصد داشت به صورت رسمی نام هدایتی را به عنوان عضو هیات مدیره اعلام کند، خبر آزادی سیاسی مشکلات جدیدی را سر راه این اتفاق قرار داد. با آزادی سیاسی وزارت ورزش اعلام کرد که او همچنان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است و همین موضع گیری وزارتی ها باعث ناراحتی هدایتی شد تا او در پیامی به هوادارانش بگوید که دیگر خبری از کمک مالی نیست و اگر بخواهد پولی خرج کند بعد از خرید پرسپولیس انجام خواهد شد. برای سیاسی وقت خریدند حسین هدایتی فکرش را هم نمی کرد درست در روزهایی که خودش را یکه و تنها به عنوان مالک آینده باشگاه می دید، حمیدرضا سیاسی از زندان آزاد شود و رقیب جدی و خطرناکی برای او شود. مخصوصا که سیاسی از پشتوانه حمایت وزارت ورزش هم برخوردار است. همین اتفاق باعث شد تا هدایتی در محافل خصوصی بگوید که عقب افتادن های چندباره مزایده به دلیل عدم حضور سیاسی بوده و در واقع برای رسیدن او به این مزایده وقت خریده اند...

نه پول بلیط ها را داد و نه برانکو!

از طرف دیگر وزارت ورزشی ها معتقدند که اتفاقی نیفتاده بود که به قهر هدایتی منجر شود. آنها بر این باورند که او هنوز پول مربوط به رایگان بودن بازی مقابل النصر برای هواداران را پرداخت نکرده و برای آوردن برانکو هم هزینه چندانی پرداخت نشده و همچنین در جهت تسویه حساب با کادرفنی قبلی و بازیکنان تیم هم گامی برنداشته است. از طرفی هم تیم در آستانه سفر به قطر با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم می کند. وزارت نشین ها معتقدند که او با این کارها قصد فرار از پرداخت این پول ها را داشته و می خواهد با فشار بر مسوولان خواسته هایش را برآورده کند.

همه منتظر نهم اردیبهشت ماه

از حرف های طرفین نمی توان سر در آورد . هرکدام وقتی توپ به زمینشان می آید زیر توپ می زنند و به نوعی سرگیجه هواداران را موجب شده اند. حالا شاید تنها نقطه امید هواداران نزدیک شدن به تاریخ مزایده یعنی نهم اردیبهشت ماه است.

گزارش از آرش محمدی
کد خبر: 251819

وب گردی

وب گردی