تهران- ایسکانیوز: رييس سازمان سينمايي به پشت صحنه سريال "دندون طلا" به كارگرداني "داوود ميرباقري" رفت.


به گزارش ایسکانوز، "حجت الله ايوبي" عصر شنبه ۲۹ فروردين در پشت صحنه سريال "دندون طلا" به كارگرداني "داوود ميرباقري" حضور يافت و با عوامل اين سريال كه براي توزيع در شبكه نمايش خانگي تهيه مي شود، از نزديك گفت وگو كرد.
وي در اين ديدار با اشاره به موفقيت سريال "شاهگوش" در شبكه نمايش خانگي اظهار كرد: حضور بزرگاني چون داوود ميرباقري در عرصه شبكه نمايش خانگي، به رونق اين بخش كمك مي كند.


14
رييس سازمان سينمايي با اشاره به اينكه اين سازمان در سال ۹۴ توجه ويژه اي به شبكه نمايش خانگي دارد يادآور شد: مبارزه با قاچاق فيلم و لوح فشرده آثار توزيع شده در شبكه نمايش خانگي در دستور كار قرار گرفته و مبارزه با اين پديده در شهرستان ها آغاز شده است.
ايوبي گفت: سال ۹۴، سال شبكه نمايش خانگي است و با قاچاق فيلم در اين سال به شدت برخورد خواهد شد.
وي همچنين اظهار اميدواري كرد: "دندون طلا" پس از موفقيتي كه سال ها پيش در عرصه تئاتر داشت، اين بار نيز در شبكه نمايش خانگي با استقبال روبرو شود.
"داوود ميرباقري" كارگردان ميني سريال "دندون طلا" كه براي توزيع در شبكه نمايش خانگي تهيه مي شود در اين ديدار گفت: ماهيت اين ميني سريال تراژيك است كه در قالبي طنز مطرح مي شود؛ همانند فيلم سينمايي "آدم برفي" كه اثري تراژيك بود اما در قالب طنز بيان مي شد.
وي اظهار كرد: سريال شاهگوش در شبكه نمايش خانگي مخاطبان بسياري داشت اما قاچاق اين اثر نيز در شبكه نمايش خانگي زياد بود.
"مهران برومند" تهيه كننده "دندون طلا" نيز در اين ديدار توضيح داد: چهار برابر مخاطباني كه لوح فشرده مجاز "شاهگوش" را خريداري و تماشا كردند با تهيه نسخه غير مجاز، اين سريال را ديدند.


12
وي در ادامه با اشاره به لزوم برخورد با قاچاق فيلم، آمادگي خود را براي همراهي در مبارزه با قاچاق فيلم اعلام كرد.
اين تهيه كننده و سرمايه گذار همچنين گفت: سيستم توزيع در شبكه نمايش خانگي، سنتي است و در اين بخش نيازمند ايجاد سيستم توزيع مويرگي هستيم.
"مهدي فخيم زاده"، "حميدرضا آذرنگ" و "ستاره اسكندري" نيز در اين ديدار با رييس سازمان سينمايي گفت وگو كردند.
"سید محمد صادق موسوی" مدیرکل دفتر"نمایش خانگی و "افشين اسدزاده" دبير شوراي ساخت و نمايش اداره كل نمايش خانگي از ديگر حاضران بازديد از پشت صحنه "دندون طلا" بودند.
مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی،سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، نادر سلیمانی، محسن قاضی مرادی و علی فتحعلی از بازیگران این مجموعه هستند.
در خلاصه داستان «دندون طلا» آمده است:نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره گردی و دست فروشی است. او با پاسبانی به جرم سعد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می گذارد و به قهوه خانه ای پناه که پاتوق عده ای از لات و لوت های شهر است، صاحب قهوه خانه شخصی است بنام قنبر دیزل (ملقب به «دندون طلا» ) به نیر پناه می دهد. قنبر از شجاعت و پاکدامنی و زحمت کشی نیر خوشش می آید و نیر نیز از جوانمردی و حق طلبی او. این آشنایی منجر به عشقی آتشین شده که فرجامش بارداری نیر است. قهوه چی بعد از آنی که عشقش فروکش کرده است پشیمان شده و منکر بچه می شود... نیر وقتی با طینت ناپاک قنبر مواجه می شود تصمیم هولناکی می گیرد. او قصد دارد به کمک بچه ای که در شکم دارد از قهوه چی انتقام بگیرد. اما...
از عوامل تولید «دندون طلا» می توان به نويسنده و كارگردان:داوود ميرباقري، مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، صدابردار:رشید دانشمند، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عكاس:ماني لطفي زاده، مشاور اقتصادی:برهان دارابی، دستیار تهیه:ایمان میرباقری، مدير تداركات:حامد پرهيز، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند.
هم اکنون تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن قهوه خانه حوالی شمال تهران ادامه دارد.

کد خبر: 251878

وب گردی

وب گردی