تهران- ایسکانیوز: دکتر " حجت الله ایوبی" معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طی احکام جداگانه‌ای ، دبیر و رئیس ستاد اجرایی سومین جشنواره بین المللی فیلم یاس را منصوب کرد.
به گزارش ایسکانیوز، دکتر ایوبی طی حکمی"حسین مسافر آستانه " را به عنوان دبیر سومین جشنواره بین المللی فیلم‌های ویدئویی یاس منصوب کرد.

متن حکم مسافر آستانه به شرح زیر است:

"به موجب این حکم به سمت دبیر سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدئویی یاس منصوب می‌شوید.

برگزاری این جشنواره در استان مازندران علاوه بر اجرای سیاست تمرکز زدایی و عدالت فرهنگی، فرصت بسیار مناسبی برای کشف و شناسایی استعدادهای فراوان این استان است.امید است با همکاری و همدلی با مدیران استان، سومین جشنواره فیلم‌های ویدئویی با شکوه هر چه بیشتر برگزار و رشد و بالندگی سینمای کشور را موجب شود.موفقیت‌های روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم."

همچنین رئیس سازمان سینمایی در حکم دیگری، دکتر " علیرضا یونسی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مازندران را به عنوان رئیس ستاد اجرایی سومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی یاس در استان مازندران منصوب کرد.

متن حکم یونسی به شرح زیر است:

«ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده شما و دکتر "ربیع فلاح" استاندار محترم مازندران در برگزاری با شکوه جشنواره یاس در سال گذشته، به موجب این حکم به سمت رئیس ستاد اجرایی سومین جشنواره بین المللی فیلم‌های ویدیویی یاس در استان مازندران منصوب می‌شوید.

امید است با کمک اهالی فرهنگ و هنر و همّت والای مدیران استان، این رویداد در اوج شکوه برگزار و گامی بلند برای شناسایی استعدادهای درخشان استان برداشته شود.موفقیت‌های روزافزونتان را از خداوند بزرگ خواستارم.»

مسافرآستانه مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری هم هست.
کد خبر: 251921

وب گردی

وب گردی