تهران-ایسکانیوز: نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل ایجاد امنیت اجتماعی و توسعه حوزه علم و فرهیختگی نیاز به حمایت دارد و مجلس درصدد کمک و حمایت بیشتر از دانشگاه آزاد اسلامی در بخش گسترش رشته‌ها نیز هست.
سید هادی حسینی در کرسی آزاداندیشی که با موضوع همدلی مجلس و دانشگاه به همت مجمع اسلامی اساتید، دفتر هم اندیشی اساتید و دفتر فرهنگ اسلامی با حضور رئیس، اعضای هیئت رئیسه و اساتید واحد قائم شهر در سالن برگزار شد، خواستار تداوم این جلسات با حضور نمایندگان و فرهیختگان سیاسی در فضای دانشگاه‌ها شد.
حسینی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از ستون‌های علمی کشور دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل ایجاد امنیت اجتماعی و توسعه حوزه علم و فرهیختگی نیاز به حمایت دارد و مجلس باوجوداینکه مانند یک کشور متشکل از مجموع افکار، اندیشه و عقاید اجتماعی مختلف است از دکتر میرزاده و عملکرد و دستاوردهای مطلوب وی راضی بوده و در صدد کمک و حمایت بیشتر از وی در بخش گسترش رشته‌ها نیز هست.
وی با بیان اینکه عمده مشکلات شهرستان قائم شهر در دوره‌های قبل وجود تفرقه بین بعضی از مسئولان و نمایندگان بود، گفت: توانستیم در دوره جدید با همدلی و همکاری با مسئولان شهرستان‌ها به توافقات لازم برسیم.
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی اولین و مهم‌ترین مشکل استان مازندران را مشکل راه و ترابری دانست و افزود: با تدابیر صورت گرفته و تخصیص بودجه برای این امر تا حدودی توانستیم مشکلات را رفع کنیم.
وی با توجه به مسئله اشتغال جوانان، گفت: با راه اندازی مجدد نساجی مازندران، البرز مرکزی و ساخت شهرک های صنعتی و توسعه گردشگری سعی شد تا بحران های موجود در شهرستان کاهش پیدا کند.
حسینی افزود: با وجود برخی عناصر بازدارنده در استان مازندران تلاش می‌شود متناسب با پتانسیل‌ها و نعمت های فراوانی که در استان وجود دارد به نحوی  شایسته از آنها استفاده شود.
وی تخصیص بودجه به بخش سلامت را از فعالیت های موفق مجلس شورای اسلامی در این دوره دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی با تخصیص بودجه برای این بخش توانست امنیت سلامت را در کشور ایران برقرار کند.
حسینی از دانشجویان و استادان خواست تا در فرصت باقیمانده برای حل مشکلات و پیشنهادات برای قانون گذاری ارتباط محکمی با نمایندگان مجلس داشته باشند.
کد خبر: 251941

وب گردی

وب گردی