تهران-ایسکانیوز:امیر مسعود شهرام‌نیا، قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فرم جدید نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر مسعود شهرام‌نیا، قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: به منظور سهولت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران هر بخش از نمایشگاه کتاب به رنگ خاصی درآمده است.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در فضای محیطی نمایشگاه اظهار کرد: بحث اطلاع رسانی بهتر به مردم یکی از نکاتی است که همیشه در نمایشگاه مد نظر بوده به همین منظور امکانات جدیدی را در سایت، نرم افزار و محیط نمایشگاه فراهم کرده‌ایم تا اطلاع رسانی هوشمندانه تر انجام شود.

20150412111229367

وی ادامه داد: برای آسان‌تر شدن جستجو کتاب، علاوه بر گسترش امکانات سایت و نرم افزار نمایشگاه، شرایطی فراهم شده تا هر  سالن به وسیله شماره و رنگی مشخص شود. در همین راستا بخش کودک با رنگ صورتی، قسمت دانشگاهی رنگ زرد، قسمت بین‌الملل رنگ قرمز، قسمت آموزشی رنگ نارنجی، قسمت کتاب‌های عمومی رنگ بنفش و ناشران دیجیتال به رنگ آبی روشن درآمده است تا بازدیدکنندگان با استفاده از شماره و رنگ سالن به راحتی بتوانند بخش مورد نظر را پیدا کنند.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پایان با اشاره به پیشرفت روند اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به آغاز غرفه‌بندی‌ها در فضای بیرونی شبستان، امیدورایم که تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب غرفه‌ها به ناشران تحویل گردد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: 251973

وب گردی

وب گردی