تهران_ایسکانیوز، فصل برداشت میوه‌های تابستانی به پایان رسیده، اما هنوز این میوه‌های تابستانی وارد بازار نشده‌اند.

درحال حاضر میوه‌هایی مانند سیب، موز و خیار سبد میوه‌‌‌ای مجالس را پر می‌کنند که این امر باعث افزایش قیمت این نوع میوه‌ها در میادین میوه و تره بار  و مغازه های سطح شهرشده است. قیمت موز در میادین میوه و تره بار به دلیل عرضه کم تاحدودی افزایش پیدا کرده و به 4200تا ۵۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هرکیلوگرم سیب زرد با کیفیت در بازار ۵۰۰۰ تومان قیمت دارد.

عرضه میوه‌های تابستانی به بازار طی ۱۰ روز آینده

به گزارش ایسکانیوز، عرضه میوه‌های تابستانی به بازار طی ۱۰ روز آینده صورت می گیرد به طوری که طی 10 روز آینده گوجه سبز شهریار و گیلاس تلخک و طی ۱۲ روز دیگر زردآلوی کاشان و شیراز وارد بازار می شوند.

درحال حاضر با ورود گوجه سبز ساوه و گرمسار قیمت این میوه در میادین میوه و تره‌بار و مغازه های سطح شهر تهران در هرکیلوگرم ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده به طوری که قیمت هرکیلوگرم گوجه سبز با کاهش ۲۰ هزار تومانی از 50 هزار تومان به ۳۰ هزار تومان در بازار رسیده است؛ طی 10 تا ۱۵ روز آینده با عرضه محصول گوجه سبز شهریار به بازار قیمت این میوه می‌شکند، به طوری که در سال‌های قبل قیمت گوجه‌ سبز پس از عرضه محصول شهریار به زیر ۵ هزارتومان رسیده است.

کاهش قیمت چاغاله بادام با عرضه چغاله کرج

همچنین احتمال کاهش قیمت چاغاله بادام با عرضه چغاله کرج طی ۳ الی ۴ روز آینده به بازار نیز وجود دارد. درحال حاضرقیمت چغاله بادام وابسته به درشت و ریز بودن آن است، به طوری که اکنون هرکیلوگرم چغاله بادام درشت 7000تومان و هرکیلوگرم چغاله بادام ریز 20 تا24 هزارتومان در بازار قیمت دارد.

قیمت انواع میوه های تابستانی در بازار و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در جدول زیر آمده است:






































محصول بازار میادین میوه و تره بار
توت فرنگی ۴تا ۱۲ هزار تومان 7300 تومان
چاغاله بادام 24 هزار تومان 7000 تومان
گوجه سبز 20 تا30 هزار تومان 6500تومان
خربزه 3000 تومان 2300تومان
کیوی 3500 تومان 2800تومان
طالبی و گرمک 2500 تومان 1500تومان

 

 
کد خبر: 251995

وب گردی

وب گردی