تهران-ایسکانیوز: سعید کاردار، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حکمی از سوی محمد سرافراز رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به سمت مشاور اقتصادی سازمان صدا و سیما منصوب شد.

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حکم انتصاب مشاور اقتصادی اش تاکید کرده است که با توجه به ماموریت های مهم رسانه ملی در شرایط کنونی، ظرفیت سازی برای منابع مالی جدید در سازمان اهمیت به سزایی دارد.

وی در حکم خود دکتر سعید کاردار را مکلف کرده است راهبردهای مناسبی برای افزایش منابع مالی سازمان  صدا و سیما ارائه کند .

دکتر سرافراز در این حکم همچنین از مشاور اقتصادی خود خواسته است با بکارگیری شیوه های کاربردی، بستر های استاندارد و مناسبی را برای مشارکت نهادها، سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی در ماموریت های سازمان فراهم آورد.

در این حکم همچنین دکتر سعید کاردار موظف به ظرفیت یابی برای تامین مالی در استان ها و  جلب توجه بخش خصوصی در سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های اقتصادی و برنامه های سازمان شده است.

سعید کاردار، جوان ترین معاون بزرگ ترین دانشگاه جهان است. او معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است و همچنین ریاست کمیته GIS مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاورت عمرانی سازمان انرژی اتمی، هیئت علمی و عضو شورای اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در کارنامه دارد.

او  فارغ التحصیل دکترای مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی است.

کاردار، کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه تربیت مدرس کسب کرده و  دوران کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور به پایان رسانده است.
کد خبر: 252050

وب گردی

وب گردی