تهران- ایسکانیوز: مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی از فراهم شدن امکان انتخاب محل آزمون برای داوطلبان در سال جاری خبر داد.


مجتبی علوی فاضل در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: این بدین معنی است که هر داوطلبی این امکان برایش وجود دارد که محل آزمون خودش را انتخاب کند و این برای اولین بار که در آزمون های دانشگاه آزاد چنین اتفاقی افتاده است.


 وی گفت: پاسخنامه های آزمون کارشناسی ارشد سال 1394 که 7، 8 و 9 خرداد  ماه در سرار کشور برگزار می شود تکثیر و بسته بندی شده و در قرنطینه هایی مخصوص و در بسته هایی به واحدهای مجری قرار گرفته است.


معاون سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تاکنون هیچ مشکلی در برگزاری آزمون ارشد بوجود نیامده است و حدود 560 هزار نفر متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد که ثبت نام کرده اند در این آزمون شرکت خواهند کرد.


علوی فاضل در ادامه در خصوص کسانی که در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند گفت: حدود 50 هزار نفر هم برای دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند بدین معنی که کسانی که معدل بالای 17 دارند به عنوان نخبه و ممتاز در این آزمون ثبت نام خواهند کرد.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان تهیه کارت متقاضیان اظهار داشت: داوطلبان می توانند از سوم خرداد ماه نسبت به تهیه کارت های دیجیتالی خود با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری در این مورد ندارند.

کد خبر: 252264

وب گردی

وب گردی