تهران-ایسکانیوز: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از دارندگان شرايط عمومی لازم از طريق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزينش دعوت به همکاری می کند.

به گزارش ایسکانیوز, متقاضیان  واجد شرایط شرکت در این آزمون می توانند  تا 13 اردیبهشت ماه به نشانی اینترنتی:http://azmoon.cbi.ir مراجعه کنند و پس مطالعه دقیق نسبت به ثبت نام خودبا ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی باید قبل از شروع ثبت نام تمامي اطلاعيه مربوط به رديف شغلی مورد تقاضاي خود از قبيل شرايط سني ، شرط حداقل معدل کل ، بومي بودن و .... را به طور کامل و به دقت مطالعه کرده و در صورت تطابق شرايط اقدام به ثبت نام کنند .

براساس این گزارش, وجه واريز جهت شرکت در آزمون به هيچ عنوان مسترد نخواهد شد ،برای همین از داوطلبان خواسته شده قبل از واريز وجه مورد اشاره شرايط مربوط به رديف شغلي انتخابي خود را به دقت مطالعه و در صورت تطابق تمامي شرايط اقدام به واريز وجه مورد نظر کنند.

لازم به ذکر است ,داوطلبان رديف هاي شغلي مقطع فوق ديپلم، ليسانس و فوق ليسانس که محل خدمت آن ها تهران ذکر شده، باید يا متولد استان تهران بوده يا حداقل از 5 سال گذشته تاکنون ساکن استان تهران باشند.همچنین داوطلبان ساير رديف های شغلي که محل خدمت آن ها ساير شهرستان ها تعيين شده است و داوطلبان مقطع ديپلم، باید بومي شهر محل خدمت تعيين شده باشند. (بومي به کساني اطلاق مي شود که محل تولد يا اخذ مدرک تحصيلي آنان شهر مورد تقاضا باشد)

گفتنی است داوطلبان باید در انتخاب رديف شغلي دقت لازم را داشته باشند، زيرا پس  از تکميل ثبت نام، تغيير رديف شغلي انتخابي به هيچ عنوان امکان پذير نخواهد بود.

 

 

 
کد خبر: 252394

وب گردی

وب گردی