تهران- ایسکانیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از مسئولیت خود در این باشگاه استعفا دادم اما تا اعلام نظر اعضای هیات مدیره در باشگاه به کار خود ادامه می دهم.

حمیدرضا سیاسی در گفت و گو با خبرگزاری ایسکانیوز گفت: از امروز کار خود را در باشگاه آغاز کردم تا فعالیت های پرسپولیس در غیاب خود را مورد بررسی قرار دهم.

وی ادامه داد: استعفای خود را تقدیم هیات مدیره پرسپولیس کردم و منتظر اعلام نظر آنها هستم اما فعلا تا تصمیم نهایی هیات مدیره در باشگاه هستم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بلیط های سفر پرسپولیس به قطر برای بازی با لخویا گفت: بلیط ها را سازمان لیگ با دستور تاج برای باشگاه خریداری کرده است.

وی تصریح کرد: البته پس از حضور خود در تیم متوجه مشکلات مالی برای این سفر شدم و کمک هایی را از حساب شخصی خود به تیم کردم.

وی در رابطه با اینکه آیا محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه به همراه تیم به قطر سفر کرده است اظهار کرد: قرار بود او به این سفر برود اما متوجه نشدم که این کار را انجام داده یا خیر.

سیاسی با اشاره به اینکه در حال حاضر با حمید درخشان در جلسه است گفت: درخشان دقایقی پیش به دفتر من آمده و در خصوص مسایل مختلفی از جمله دلایل ناکامی پرسپولیس در هفته های گذشته با او صحبت کردم.

وی در مورد چک برگشت خورده درخشان اظهار کرد: او تا الان چیزی در این باره به من نگفته است.

وی در پایان اعلام کرد: تا لحظه ای که قرار باشد بمانم در پرسپولیس هستم و به این تیم کمک مالی هم خواهم کرد.
کد خبر: 252542

وب گردی

وب گردی