تهران – ایسکانیوز: نمایش " پرواز ایکار" که به نویسندگی " حسین پاکدل " و " کارگردانی " محمد حاتمی " درست شده است از تاریخ   18 فرودین در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر هر شب ساعت 18:00 اجرا می شود.

orginal-artist-129
کارگردان این نمایش در گفت گو با خبرنگار تئاتر ایسکانیوزگفت : این نمایش براساس رمان یک فیلم با همین اسم (پرواز ایکار) به صورت نمایش نامه درست شده است؛موضوع این نمایش درباره داستان یک نویسنده است ؛که شخصیت رمان خود را گم می کند و از شخصیت قصه پردازی وارد دنیای واقعی می شود.

پرواز ایکارحاتمی تصریح کرد: با وجود تعطیلات قبل از روز اجرای این نمایش که اصولا زمان خوبی برای اجرای نمایش نیست و این روش غلط است خدارو شکر تا به الان با استقبال تماشگران روبه رو شدیم و هر روز بهتر می شود .
این کارگردان و بازیگر تلویزیون درباره سالن اجرای این نمایش تشریح کرد: از اول برای اجرای این نمایش سالن سمندریان مد نظر ما بوده ولی به علت نداشتن قدرت انتخاب سالن ایرانشهر را برای اجرا به ما دادند که خوشبختانه تا به الان با مشکل مواجه نشده ایم.

محمد حاتمی در پایان خاطر نشان کرد: آرزو دارم امسال سال خوبی برای تئاتر کشور باشد چون چیزی از تئاتر باقی نمانده و با توجه به حرف های وزیر که امسال را سال تئاتر دانستند امیدوارم این حرف در حد شعار نباشد.

کوروش تهامی، امیر کاوه آهنین جان، سینا رازانی، بهنوش بختیاری، روح الله کمانی، تینو صالحی، علیرضا مهران، الهام دهقانی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، سامان مظلومی و محمد حاتمی "  در نمایش پرواز ایکار بازی می کنند.


کد خبر: 252739

وب گردی

وب گردی