تهران- ایسکانیوز:یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان  از لحاظ برنامه ریزی از بسیاری گروه‌های دیگر جلوتر هستند و  تمام جریان‌های اصلاح طلب در حال تجهیز کردن خود برای امر انتخابات هستند.

سید محمد رضا خاتمی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به این دیدگاه که اصلاح طلبان پیرامون انتخابات مجلس منفعلانه عمل می‌ کنند تاکید کرد: به عنوان یک اصلاح طلب حتما حضور فعالی در انتخابات خواهم داشت  و تا آنجایی که اطلاع دارم  تمام دوستان اصلاح طلب نیز همینگونه عمل خواهند کرد.

نایب رییس مجلس ششم  در پاسخ به اینکه آیا نامزد انتخابات مجلس خواهید شد گفت: اینکه در انتخابات مجلس دهم  بخواهم کاندیدا شوم، نه چنین تصمیمی ندارم و فکر می کنم زمینه برای نیروهای جدید،تازه نفس و  برجسته تر وجود دارد .

خاتمی با اشاره به شروع  فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو گفت:تمام جریان‌های اصلاح طلب در حال  تجهیز کردن خود برای امر انتخابات هستند  و گفتگوهایی نیز برای رسیدن به وحدت و اجماع انجام شده  و روند  خوبی را نیز طی کرده است.

این فعال اصلاح طلب با نفی منفعلانه عمل کردن اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان  جدا ی بحث تبلیغات انتخاباتی از لحاظ برنامه ریزی از بسیاری گروه‌های دیگر جلوترهستند.
کد خبر: 253104

وب گردی

وب گردی