تهران-ایسکانیوز: امام جمعه اهرم، خدمت به ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و خانواده های معزز شهدا را از مهم ترین وظایف دولتمردان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از رسالت های مهم دانشگاه‌ها بیان کرد.

حجت الاسلام دکتر عبدالرضا جمال زاده نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام دکتر علی آل بویه معاون هماهنگی استان بوشهر، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام عیسی راستگو امام جمعه اهرم، حسین سلیمانی رئیس شورای اسلامی شهر اهرم، مهندس محمود قدرتیان رئیس و جمعی از معاونان و اساتید واحد اهرم با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های امام شهدا و شهدا تجدید میثاق کردند.

635652128386267424

امام جمعه اهرم در این مراسم با تأکید بر اینکه ما با حضور در جوار شهدای گرانقدر به مقام شامخ آنان ادای احترام و با آرمان های بلند امام شهیدان حضرت امام خمینی رحمت الله و شهدای والا مقام تجدید میثاق می کنیم، گفت: احترام به فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه انسانی و دینی ما است.

وی افزود : تا زمانی که شهدا احترام دارند، نظام مقدس جمهوری اسلامی پله های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد.

راستگو با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه شهیدان که می فرمایند "عزت امروز و بالندگی این کشور مرهون و مدیون شهدای عزیز دفاع مقدس است " بیان کرد: امیدوارم همه ما رهروان راستین شهدا باشیم.

635652127705950229

جمال زاده هم در این مراسم با حضور بر مزار شهدا علاوه بر غبارروبی و اهدای شاخه گل برای ارواح طیبه شهدا علو درجات را مسئلت کرد.
کد خبر: 253297

وب گردی

وب گردی