تهران-ایسکا نیوز: سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: پاختاکور جوان ترین تیم در لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم فردا بازیکنان قابلیت خود را به خوبی نشان دهند.

به گزارش ایسکانیوز،  بابایان سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت:‌ در وهله اول باید بگویم از حضور در ایران راضی هستم. این تیم در تاشکند بازی کرده و تیم نفت را خوب می شناسم که قدرتمند است و می دانیم دو بازی قبل خود را در داخلی و لیگ آسیا خوب بوده و باید فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اینکه برای بازی فردا تغییر تاکتیکی خواهند داشت یا نه ادامه داد: عقیده من بر این است که برای فوتبال قدرتی در کنار تاکتیکی باید هماهنگ بود. تیم پاختاکور جوان ترین تیم امسال در آسیاست و انتظار داریم بازیکنان ما قابلیت خود را در زمین بازی فردا نشان دهند.

بابایان درباره اینکه در این گروه پیچیده کدام تیم ها به گروه بعدی صعود می کنند افزود: بعد از بازی فردا مشخص می شود کدام تیم ها صعود می کنند. تجربه من در این بازی ها نشان می دهد همه تیم ها تا پایان دور مقدماتی شانس صعود دارند. تیمی بوده که در دور رفت یک امتیاز گرفته اما در دور برگشت همه امتیازها را گرفته و صعود کرده است و من فکر می کنم گروه B که در غرب آسیاست سخت ترین گروه است و همه تیم ها قدتمند هستند. الشباب، العین و نفت تیم‌های قدرتمندی هستند.
کد خبر: 253355

وب گردی

وب گردی