تهران-ایسکانیوز: رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج از گسترش تحصیلات تکمیلی و همچنین از تدریس ۲۵ رشته دکتری و بیش از ۵۰ رشته کار‌شناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر محمدقربان کیانی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج که در سینما بهمن سنندج و با حضور مسئولان دانشگاه و خانواده‌های دانشجویان برگزار شد، سیاست‌های اصلی واحد سنندج را در راستای گسترش تحصیلات تکمیلی عنوان کرد و افزود: ما تلاش داریم که تحصیلات تکمیلی متناسب با نیاز بازار صورت گیرد و در همین راستا از این پس رشته‌های دانشگاه به سمت و سوی نیازهای بازار استان کردستان صورت می‌گیرد.


کیانی با توجه به فارغ التحصیل شدن بیش از ۵۰ هزار نفر طی سه دهه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، گفت: مایه خرسندی است امروز دانشگاه آزاد در استان کردستان سهم زیادی را در تربیت و پرورش استعدادهای جوان دارد و بدون شک این نیرو و سرمایه انسانی می‌تواند زمینه را برای رسیدن به توسعه پایدار در استان کردستان را فراهم کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: امروز دانشگاه تلاش می‌کند که با اجرایی کردن برنامه‌ها و طرح‌های مختلف ارتباط خود با دانشجو را بعد از فارغ التحصیلی ادامه دهد و در همین راستا علاوه بر فعالیت کانون فارغ التحصیلان در سایر حوزه‌ها نیز برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته است. انتظار می‌رود که با برگزاری جشن‌های این چنین علاوه بر دانشجویان خانواده‌های آنان نیز در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز آموزش عالی در استان کردستان قرار گیرند.


فرماندار سنندج نیز عنوان کرد: دانشگاه آزاد امروز نقش غیرقابل انکاری در راستای تربیت و پرورش نیروی انسانی دارد و با نگاهی به آمار ۵۰ هزار فارغ التحصیل این مهم را به صورت عینی به نمایش می‌گذارد. امروز دانشگاه آزاد با توجه به توانمندی‌های که دارد پیشگام در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی است و انتظار می‌رود که از ظرفیت‌های این بخش برای کمک به توسعه استان و شهرستان بهره برداری شود.


زارعی با تقدیر از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ابراز امیدواری کرد که نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای توسعه و پیشرفت استان کردستان افزایش یابد و از توانمندی‌های این بخش نیز به شکل بهتری استفاده شود.


در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ۱۱۲ دانشجوی برگزیده در مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند.



کد خبر: 253487

وب گردی

وب گردی