تهران-ایسکانیوز: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، از راه اندازی پاتوق‌های فرهنگی و هنری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

حجت الاسلام سید علی اصغر تقوی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، درباره چگونگی راه اندازی و اداره امور این پاتوق‌ها اظهار کرد: این پاتوق ها در حقیقت محلی است برای بحث و مناظره دانشجویی که روحیه مطالبه گری دانشجویان را در حوزه فرهنگ و هنر تقویت کرده و مشارکت اجتماعی آنها را در زمینه‌ها ارتقاء می‌بخشد.


معاون فرهنگی اجتماعی واحد پرند افزود: این پاتوق‌ها با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی اجتماعی و مذهبی از سوی دانشجویان تأسیس و راه اندازی شده و درحقیقت زیر نظر شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی در دانشگاه اداره خواهد شد و اداره آنها بر عهده شورایی متشکل از دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری خواهد بود.


تقوی با تأکید بر محوریت دانشجو در رویکرد جدید فرهنگی دانشگاه با توجه به فعالیت ده‌ها کانون فرهنگی و نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد پرند، گفت: دانشگاه سعی دارد تا از تمامی ظرفیت دانشجویی در مسیر تعالی فرهنگی دانشگاه استفاده کند.


وی از کانون های فرهنگی و هنری به عنوان بهترین نهادهای دانشگاهی برای جلب مشارکت فعالانه دانشگاهیان در اداره امور فرهنگی دانشگاه یاد کرد و استقبال از برنامه‌های فرهنگی مدیریت جدید دانشگاه را بسیار خوب ارزیابی کرد.


معاون فرهنگی واحد پرند به موضوع گفت‌وگو و مناظره دانشجویی به عنوان یک رویکرد فعالانه در برنامه‌های دانشگاه برای توسعه و تعالی فرهنگی نام برد و گفت: گفتگو یک محور اصلی و اساسی در برنامه‌های فرهنگی است که بیش از هر برنامه دیگری باید مورد تأکید باشد.



کد خبر: 253523

وب گردی

وب گردی