تهران- ایسکانیوز:نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی مهدی قلعه بر روی صحنه مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.





به گزارش ایسکانیوز، این نمایش براساس رمان مطرح آنتوان دوسنت اگزوپری به نویسندگی بیتا هنیگ و ترجمه مریم صیادمقدم از روز 6 اردیبهشت در تالار بوستان مرکز تئاتر کانون به نمایش در می‌آید.
«شازده کوچولو» داستان شاعرانه‌ای است درباره‌ی کودکی که از سیاره‌اش سفری را آغاز می‌کند و با آدم‌های تنهایی روبرو می‌شود که نمی‌توانند از فکر و عشق و تخیل خود استفاده کنند و شازده کوچولو در طول سفرش می‌فهمد که عشق و دوستی چه اندازه مهم است.
بر اساس این خبر، علی بیگ‌محمدی، نیوشا خواجه حسینی، فاطمه خدابنده‌لو، مریم صیادمقدم، رضا بهرامی، عطا مقیمی، علی صفا، فرزاد سلیمانی و امیر مختارجعفری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
در عین حال، فرزاد سلیمانی و صدیقه کلهر به عنوان عروسک گردان و مریم صیادمقدم به عنوان دستیار کارگردان با عوامل نمایش «شازده کوچولو» همکاری می‌کنند.
طراحی و ساخت عروسک‌ها و دکور این نمایش را علیرضا حسین‌پور بر عهده داشت و فرزاد سلیمانی، محمدرضا شاملوفرد و سپیده اقدامی نیز در ساخت عروسک‌ها و دکور همکاری داشتند.
نمایش «شازده کوچولو» هر روز در ساعت 18:30 برای عموم علاقه‌مندان و صبح‌ها نیز با هماهنگی قبلی برای مهد کودک‌ها و مدارس در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران نمایش داده می‌شود.
گفتنی است شماره تلفن‌های 09387337555-88966119- 09357371285 برای ذخیره بلیت در نظر گرفته شده است.



کد خبر: 254070

وب گردی

وب گردی