تهران - ایسکانیوز: مدیر عامل مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: با توافق تمام اعضای هیئت مدیره استعفا دادم و دیگر هیچ فعالیتی در باشگاه پرسپولیس نخواهم‌ داشت.

حميدرضا سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، اظهار داشت: اکثریت اعضای هیات مدیره با استعفای من از مدیرعاملی باشگاه موافقت کردند و در حال حاضر این مساله به تصویب رسیده است بنابراین با توجه به شرایط پیش آمده از این به بعد هیچ‌گونه فعالیتی در باشگاه پرسپولیس ندارم.

وی ادامه داد: از 7 عضو چهار عضو با استعفای من موفقت کردند که یکی از این چهار نفر خودم بودم. کلانی، سلیمی و مونسان مخالفان استعفای من بودند.

وی بیان کرد : همان‌طور که به باشگاه پرسپولیس آمدم به همان شکل نیز می‌روم چرا که مصلحت نیست بمانم و باید بگویم که تلاش های زیادی کردم که در باشگاه فعالیت داشته باشم اما آن طور که باید نتوانستم کاری انجام دهم. از این‌پس هر کمکی از دستم بر بیاید فقط برای باشگاه پرسپولیس انجام خواهم داد اما کاری به مسائل و منافع شخصی کسانی که در باشگاه روی کار هستند ندارم.

سیاسی اظهار داشت: امیدوارم نیروهای جدید و قوی که کار بلد هستند بتوانند موفق باشند و من برای نژادفلاح نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درخصوص این سوال که اعضای هیئت مدیره باحضور شما موافق بودند و از نژاد فلاح گله داشتند اذعان داشت: من نباید پاسخگوی این سوال باشم و این موضوع را باید از اعضای هیئت مدیره پرسید.

وی در رابطه با اینکه آیا در نشست هیات مدیره در خصوص مدیرعامل جدید هم بحث شد، گفت: خیر اما طبق مصوبات گذشته نژادفلاح به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سیاسی افزود : باخت دیشب پرسپولیس را نباید به گردن برانکو انداخت، چراکه او تازه تیم را تحویل گرفته است و هنوز با آن آشنا نبوده و این تیم را برای یک‌نفر دیگر جمع کرده بودند و مانند یک لباس عاریه‌ای برای برانکو است و اگر از ابتدا تیم دست برانکو بود ونتایج ضعیف می گرفت باید انتظازات را بر اورده می کرد
وی افزود:حسین عبدی و حمید دزخشان را من دعوت نکردم درخشان برای پیگیری مطالباتش به باشگاه امده بود و از حضور عبیدی هم بی اطلاع بودم وقتی گفتند مربیان سابق تیم به باشگاه امدند دیداری با انها در دفتر داشتم.
مدیر عامل سابق باشگاه گفت:عضو هیات مدیره هستم اما در کارهای اجرایی دخالت نمی کنم البته به تیم در اهداف مثبت کمک مالی خواهم کرد.
کد خبر: 254621

وب گردی

وب گردی