تهران- ایسکانیوز: سرمربی استقلال می گوید تیمش در هفته های آینده تلاش می کند تا با روحیه ای جنگنده به مصاف رقبایش برود.

به گزارش گروه ورزش ایسکا نیوز: امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و پدیده مشهد ضمن تسلیت به دلیل درگذشت یکی از هواداران استقلال گفت: ابتدا عرض تسلیت دارم به خاطر درگذشت سعید سیروج، هوادار متعصب و جوان خوب . در رابطه با بازی باید بگویم هر بازی شرایط خاصی دارد. در این بازی های اخیر شایستگی داشتیم اما روی یک اشتباه نتایج را واگذار کردیم. ما بازی هایمان را سه با آنالیز می کنیم. از دقیقه 60 به بعد بازی با ملوان خوب ولی بدشانس بودیم. پدیده مربی فهیم و بازیکنان خوبی دارد. اما ما هم استقلالیم و برای حفظ جایگاه خوب و بهبود آن باید مبارزه کنیم.وی افزود: فردا میلاد فخرالدینی را نداریم اما خسرو حیدری هست. از ابتدای فصل تا کنون هیچگاه تیم کاملم را نداشتم. این هم مشکلات ماست دیگر.

سرمربی استقلال در خصوص جایگاه تیمش گفت : ما وظیفه داریم که امیدوار باشیم و بجنگیم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در هفته گذشته هم تمام هدف ما حفظ این روحیه و جنگندگی در بازی های آینده است. 4 بازی داریم و باید برای امتیازات آن بجنگیم. البته یعقوب کریمی را به دلیل مصدومیت نداریم که به قول یکی از بزرگان هنوز پس از آن قهرمانی آب خوش از گلوی ما پایین نرفته است.وی در خصوص شرایط تیم های ایرانی در آسیا گفت: متاسفانه برخی از قلم به دستان، فوتبال ما را به این روز انداختند. آقای برانکو مربی کوچکی نیست. بسیار مربی بزرکی است و من نیز به وی علاقمندم. ایشان بزرک و با دانش است. ایشان در زمان کمی که آمده است، این نتایج را آورده است. ببینید وقتی وارد آسیا می شوید نیاز به شرایط خاص و آمادگی کامل است. سالی که ما در 8 تیم بودیم، بعضی ها از تیم ما رفتند که به عده ای برخورد. اما ببینید تیم های عربی با چه قیمت هایی و چه بازیکنانی وارد تورنمنت می شوند. آیا کسانی که در فوتبال هستند حق این فوتبال را می دهند؟
قلعه نویی ادامه داد: به عنوان مثال همین رسانه ملی. آیا تعهداتش را انجام می دهد؟ مساله حق پخش لحاظ می شود؟ این تنها یک بخش از موضوع است. لیگ ما هم همین است. ده سال پیش گفتم زمین ها خوب نیست اما گفتند قلعه نویی مربی گری بلد نیست و بهانه می آورد. شما بگویید چقد هزینه احیای زمین های ما هست؟ متاسفانه ما از فوتبال خوب حمایت نمی کنیم و فوتبال خار چشم آقایان شده است. کدام پول؟ من 7 ماه است پول نگرفته ام و از همه طلب کارم. همه مالیات ها هم بابت همین قرار داد است.سرمربی استقلال ادامه داد: قرارداد من پارسال 1 میلیارد و 300 میلیون بوده است. 20 درصد آن چقدر می شود؟ 200 میلیون هم هنوز طلب کارم. این و مالیات روی هم چقدر می شود؟ چیزی نمی ماند. بازیکنان ما آخرین پاداششان را از رفیق من گرفته اند. اگر تیم های ما نتیجه نمی گیرد به جز برنامه ریزی، تعهدات فوتبال هم دخیل هستند. تعهداتی که ادا نمی شود. شما هر جایی را ببینید درآمد ها مشخص است. اما اینجا قانون اساسی می گوید کانال خصوصی و تلوزیون غیر قانونی است. تعهدات هم ادا نمی شود. اگر درخشان دیروز 3 گل خورده بود همین آقایان او را دار می زدند. ایرانی را خوار می کنیم اما به فوتبال نکاه کج داریم و همین باعث شده از آن لذت نبریم.سرمربی استقلال ادامه داد: همین می شود که توی برنامه ها می نشینند و هر چیز که لایق خودشان و خانواده خودشان هست به این و آن می گویند. هدف این آقایان خار کردن ایران و ایرانی است دیدید دراین چند مدت چه شوهایی را اجرا کردند و چه نظرسازی‌هایی انجام شد. شما دیدید هدایتی آمد، پشت سر وی ورزشگاه آزادی پر شد. به کجا می خواهیم برسیم؟ اگر به قشنگی های فوتبال بنگریم و به لذت های آن، اینگونه نمی شود.قلعه نویی در پایان اضافه کرد: بگذارید بگویم باشگاه های آسیا خیلی آسان تر از لیگ است. کیفیت زمین ها و کم بودن بازی ها واقعا بستر خوبی برای پیاده کردن تاکتیک هاست. یادم است در بازی با الشباب هرچه به نیمکتم نگاه می کردم یک نفر را نمی دیدم که تعویض کنم. یک بازیکن لخویا به اندازه کل بودجه پرسپولیس بود. پرسپولیس روز گذشته باخته ولی نه برانکو مقصر است و نه بازیکنان وقتی بازیکن پولش را نگیرد همین اتفاقات رخ می‌دهد. ولی ما برای یک مسابقه باید چند پرواز را عوض کنیم. متاسفانه یکسری از افراد قلم به دست هستند و باعث شدند فوتبال ما به این حال و روز بیفتد و همه این افراد را می‌شناسند.تا نگاه ها و معرفت ایرانی در فوتبال حاکم نشود وضع همین است.
کد خبر: 254625

وب گردی

وب گردی